Hledáte stabilní práci a je pro Vás důležité přátelské pracovní prostředí, profesionalita a různorodá práce? Chcete se stát nedílnou a důležitou součástí skvělého týmu? Tak proč to nezkusit u nás?

Aktuálně hledáme do naší pražské kanceláře šikovnou asistentku.

Co bude hlavní náplní Vaší práce?

  • Administrativní podpora právníků napříč kanceláří, organizování schůzek, služebních cest
  • Příprava, formátování a úprava různých dokumentů a prezentačních materiálů
  • Vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
  • Správa datových schránek
  • Práce s interními systémy (cloud, DMS aj.)
  • Objednávání kancelářských potřeb

Co od Vás očekáváme?

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Praxe z advokátní kanceláře výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Stabilní práci v přátelském kolektivu
  • Zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity
  • Pracoviště v centru Prahy

V případě Vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis v českém jazyce s aktuální fotografií.

Těšíme se na Vás

tým act Řanda Havel Legal


Informace o pozici

Společnost
act Řanda Havel Legal advokátní kancelář s.r.o.
Adresa
Truhlářská 1104/13, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.