Jsme personálně poradenská společnost zaměřená na executive search a poradenství v oblasti HR. Spolupracujeme s významnými tuzemskými i zahraničními klienty, kterým zajišťujeme komplexní a na míru šitý personální servis. Stavíme na dlouhodobém partnerství jak s klienty - obchodními partnery, tak s kandidáty.

Sales

Pro společnost zaměřující se na výrobu samolepicích etiket a označování zboží hledáme kandidáta, který povede tým exportního obchodního oddělení a rozšíří obchodní síť v regionu DACH.

Co bude vaší náplní práce?

  • Akviziční a obchodní činnost pro region Neměcka, Rakouska, Švýcarska
  • Vedení týmu exportního obchodního oddělení - motivace, koučink, nastavování KPI, zpětná vazba
  • Tvorba akviziční strategie a plánování obchodních aktivit
  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí, akviziční činnosti
  • Udržování dlouhodobých obchodních vztahů
  • Obchodní činnosti, komunikace s klíčovými klienty a účast na schůzkách obchodníků z týmu
  • Spolupráce na tvorbě firemní obchodní strategie s vedením společnosti
  • Koordinace marketingových aktivit s marketingovým specialistou

Jak by měl vypadat váš profil?

  • Působil/a jste na obdobné pozici min. 5 let - ideálně v oblasti DACH
  • Jste zkušený leader - umíte motivovat a vést tým, dokážete jej semknout dohromady, rozvíjet jejich dovednosti a zároveň nastavit KPI a dávat konstruktivní zpětnou vazbu
  • Orientujete se v obalovém/polygrafickém průmyslu nebo v FMCG
  • Máte výborné komunikační a prezentační dovednosti, a to jak v češtině, tak v němčině nebo angličtině, máte reprezentativní vystupování
  • Jste silný/á obchodník/ice - máte proklientský přístup a tah na branku, reagujete na potřeby klienta, máte vyjednávací schopnosti a umíte získat nové klienty i si je dlouhodobě udržet
  • Uvažujete analyticky a strategicky – dokážete vytvářet strategie a plánovat obchodní aktivity efektivně a na základě předchozí analýzy trhu
  • Jste samostatný/á a zodpovědný/á - mohou se vás spolehnout jak klienti, tak i tým a vedení společnosti
  • Jste zvyklý/á pracovat v terénu, kanceláři i z domova, jste aktivní řidič/ka

Co vám nabídneme?

  • Prostor pro seberealizaci - možnost aktivně se podílet na strategii a výsledcích společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Lákavý systém benefitů (např. vůz i k soukromému užití, příspěvek na důchodové připojištění, vzdělávání, Multisport kartu, příspěvek na stravování a řadu dalších)
  • Možnost stabilního zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Perspektivu dlouhodobé spolupráce

Pokud Vás tato příležitost zaujala, neváhejte nám zaslat Vaše CV či kontaktní údaje a my se Vám rádi ozveme zpět.


Informace o pozici

Společnost
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Adresa
okres Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Potravinářství, Prodej a obchod, Vydavatelství, tisk a polygrafie, Account Manager, Obchodní ředitel/manažer, Regionalní obchodní manažer, Manažer prodejního týmu, Key Account Manager, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o., Markéta Vaňková