BackOffice v letectví

Vítejte na palubě, nejdříve se představíme:

Jsme menší soukromá aerolinka zaměřující se na business charterové létání. Naši klientelu tvoří lidé, kteří si cení svého času a kteří si mohou dovolit exkluzivitu, kterou nabízíme. Naše společnost je tvořena třemi pilíři: týmem 20ti skvělých lidí, leteckým know-how a třemi krásnými letadly. Doporučujeme vám podívat se na naše internetové stránky pro více informací.

K naší kolegyni Míše hledáme fajn člověka, který nám bude oporou v BackOffice.

Jak může vypadat váš pracovní den?

* Ráno přijdete do kanceláře a pokud si všimnete, že třeba chybí papír v tiskárně, doplníte ho a přitom si uděláte dobrou kávu :)

* Projdete nové emaily, zpracujete a založíte dokumenty z provedených letů, projdete příchozí faktury, pokud je potřeba, tak připravíte podklady pro vedení.

* Zkontrolujete platnosti dokladů k nastávajícím letům (někdy se i projdete k samotnému letadlu).

* Připomenete se některým subdodavatelům, kteří rádi zapomínají a případně vyzvednete balíček v přízemí terminálu.

* Občas vaše kroky povedou na poštu, kvůli odeslání důležitých dokumentů, anebo zajedete na ambasádu pro víza.

* Když se tým sejde na poradu, uděláte zápis.

Ozvěte se nám, pokud:

* Jste ochotní učit se nové věci

* Vyhovuje vám práce v kanceláři

* Poradíte si s telefonátem i dokumenty v anglickém jazyce

* Jste zruční při práci s počítačem (MS Office, iOS, interní software se naučíte)

* Dokážete jednat asertivně

* Jste bezúhonní (Úřad pro civilní letectví vydává Certifikát o spolehlivosti)

Kde a jak:

Pracovat budete od pondělí do pátku (8-16 hod) v kancelářích, které se nacházejí na terminálu 3 Letiště Václava Havla.

Na závěr musíme podotknout jednu zásadní věc: jsme relativně malý tým profesionálů, žádný korporátní kolos, kde jste malým kolečkem v obrovském soukolí. U nás jsme zvyklí pracovat na úkolech, které jsou zrovna teď potřeba a vzájemně si pomáhat, proto nemáme vydefinovanou pracovní agendu na měsíce a roky dopředu. Pokud vám výše uvedený popis sedí, pošlete nám váš životopis.

Děkujeme a budeme se na vás těšit!


Informace o pozici

Společnost
JetBee Czech s.r.o.
Adresa
K letišti 1073/25, Praha – Ruzyně
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

JetBee Czech s.r.o., Jakub Nezdoba