Naše kolegyně Hanka se ve své kariéře po mnoha letech posouvá dále a my za ní hledáme náhradu. Hledáme někoho organizovaného, proaktivního, přátelského, který Hanku na pozici nahradí.

Co bude Tvým denním chlebem:

  • Budeš hlavní podpora auditnímu týmu. Tvými úkoly budou např. kompletace auditních zpráv, korespondence, cestovní příkazy, evidence docházky, zpracování faktur v systému...a spoustu dalšího.
  • Budeš kontaktní osobou pro kolegy, kteří budou v terénu na zakázkách v případě vyřízení ad hoc požadavků administrativního charakteru.
  • Budeš dohlížet na chod celé kanceláře a pomáhat s organizací práce naši kolegyni Zuzce, která je v naší kanceláři recepční (komunikace s dodavateli, objednávky, opravy, provoz kanceláře, celková zodpovědnost za interní prostory kanceláří apod.).
  • Komunikovat a spolupracovat s kolegy z ostatních poboček.
  • Budeš se starat o náš vozový park (komunikace se servisy, hlášení pojistných událostí, plánování obsazenosti vozů, dohled nad bezproblémovým chodem celého vozového parku). Zuzka bude také v tomto případě Tvou pravou rukou.
  • Budeš organizovat klientské semináře nebo teambuildingové akce (zajišťování cateringu, fakturace, příprava materiálů, apod.).

Na co se můžeš těšit a co získáš:

  • Na skvělý kolektiv profesionálů v úspěšné stabilní společnosti s příjemným a kultivovaným pracovním prostředím, ve kterém si všichni tykáme.
  • Možnost dlouhodobé spolupráce.
  • Samostatnou a zodpovědnou práci.
  • Možnost účastnit se interních školení a zaměstnaneckých akcí a spoustu benefitů (cafeterie, smart phone, skiweekend, týden dovolené navíc, sick leave a spoustu dalších).

Co od Tebe očekáváme?

  • Jsi proaktivní člověk, nebojíš se vzít odpovědnost do vlastních rukou.
  • Máš rád/ráda práci v týmu a dá se na Tebe spolehnout. Budeš v úzkém kontaktu s kolegyní Klárkou, která je na stejné pozici v týmu Tax&Legal.
  • Máš ráda vysoké pracovní nasazení a tempo a nemáš ráda nudu.
  • Jsi schopna řešit úkoly samostatně, zodpovědně a umíš je dotáhnout do zdárného vyřešení.
  • Máš vyřídilku a umíš si úkoly efektivně zorganizovat.
  • Domluvíš se anglicky na úrovni B2.
  • Máš řidičský průkaz a řízení Ti nedělá potíž.

Informace o pozici

Společnost
Deloitte
Adresa
Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Deloitte Advisory s.r.o., Monika Černochová