Společnost Linstram patří více než 25 let mezi nejvýznamnější interiérové společnosti na trhu. Poskytujeme komplexní služby v oblasti návrhů a realizací komerčních interiérů od poradenství, přes architektonický design až po kompletní vybavení. V současné době hledáme kolegyni, nebo kolegu na níže uvedenou pracovní pozici.

KOORDINÁTOR INTERIÉROVÝCH ZAKÁZEK

CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍ ČINNOSTI:
- samostatné vedení realizace interiérových zakázek

- koordinace subdodávek, kontrola plnění termínů, kontrola kvality, kontrola nákladů
- příprava projektu, harmonogram, rozpočet, výběrová řízení a jednání s dodavateli

POŽADUJEME:
- vzdělání technického směru (SŠ/VŠ)
- zkušenost v oblasti realizace komplexních interiérových projektů
- vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
- profesionální jednání a vystupování
- samostatnost, zodpovědnost, vysoká loajalita
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- znalost práce na PC (MS Office, MS Project, ...)
- řidičský průkaz sk.B

NABÍZÍME:
- zajímavou příležitost ve stabilní firmě s možností odborného rozvoje
- motivující platové ohodnocení, notebook a služební vůz


Informace o pozici

Společnost
Linstram, spol. s r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Prodej a obchod, Služby, Stavebnictví a reality
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Linstram, spol. s r.o., Jana Šromová