Jedna z největších, dynamicky se rozvíjejících společností v oblasti služeb BOZP, PO, ŽP a revizí v České republice CIVOP s.r.o. hledá vhodného adepta pro své oddělení služeb na pozici:

Asistent admin agend – vhodné pouze pro OZP – kvalifikovaná práce z domova!

Vaším úkolem bude:

  • Zpracovávat agendy v informačním systému Helios (není třeba znalost, zaučíme) – tabulky podobné jako excel, ale nic složitého; jen musíte dávat pozor a trochu u toho myslet 😊
  • První měsíc strávíte nějaký čas u nás na centrále v Praze - Satalicích, kde se zaučíte a poznáte prima tým
  • Pak budete pohodlně pracovat z domova (dostanete notebook a vše potřebné) a jen občas se na nás zajedete podívat do Prahy, když bude něco nového
  • Když budete chtít a půjde Vám to, tak můžete dostat i samostatné, rozvojové agendy v informačním systému

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Dobrá znalost práce s PC, internetem
  • Iniciativnost a zaměření na kvalitně odvedenou práci

Nabízíme:

  • Odměnu odpovídající praxi s výkonnostní složkou
  • Kvalifikovaná práce z domova
  • Přátelská atmosféra v sehraném týmu
  • Odborné vzdělávání a rozšiřování kvalifikace
  • Dlouhodobá stabilita práce v úspěšné společnosti

Informace o pozici

Společnost
CIVOP
Adresa
Pardubický kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.