Jsme zavedená mezinárodní potravinářská společnost Hügli Food s. r. o, Zásmuky, zaměřená na široký sortiment potravinářských výrobků ve formě suchých (dehydratovaných) směsí – ať už jsou to polévky, omáčky, bujóny, předkrmy, dezerty nebo i hotová jídla.
Hledáme právě VÁS - na pozici ASISTENT/KA NÁKUPU s AJ! Pokud umíte anglicky a máte chuť stát se členem mezinárodního nákupního oddělení, ozvěte se nám.

Nástup možný od PROSINCE 2021!

Staňte se součástí naší dlouholeté tradice v potravinářské výrobě, stačí jen zaslat životopis.

 

Náplň práce:

* komunikace s kolegy z nákupních oddělení v zahraničí i v ČR

* komunikace s dodavateli

* administrace dokumentů

* objednávkové činnosti

* asistence při budování nové koncernové struktury nákupu

* evidence faktur a souvisejících záležitostí

* údržba kmenových a zákaznických dat

* vyřizování reklamací

* spolupráce s odděleními kvality a vývoje

 

Očekáváme:

* min. SŠ vzdělání

* NUTNÁ komunikativní znalost AJ, ostatní jazyky výhodou

* znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint atd.)

* orientace na výsledek, smysl pro detail, spolehlivost

* flexibilita, odolnost vůči stresu, týmový hráč

* řidičské oprávnění sk. B

 

Nabízíme:

* silné finanční zázemí nadnárodní společnosti

* stabilní práce ve stále se rozvíjející společnosti

* další profesní a osobní rozvoj, odborná školení

* práce na HPP

* 25 dnů dovolené za kalendářní rok

* klouzavá pracovní doba

* možnost nákupu firemních výrobků za zvýhodněnou cenu

* obědy dovážené na pracoviště – výběr z několika jídel

* občerstvení na pracovišti (voda, káva)

* firemní akce, očkování proti chřipce

* lokalita: Zásmuky u Kolína

* nástup MOŽNÝ OD PROSINCE 2021!

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Consulting, s.r.o. se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!


Informace o pozici

Společnost
Jobs Contact Consulting, s.r.o.
Adresa
Nádražní 426, Zásmuky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Sleva na firemní výrobky/služby, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Nákup, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Nákupčí, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Jobs Contact Consulting, s.r.o., Martina Karolová
+420 602 642 915
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.