- Jsme součástí globální portugalské společnosti, která nabízí špičková řešení pro automobilový interiér. V našem týmu vytváříme přátelské prostředí, kde se respektujeme, nasloucháme a otevřeně komunikujeme.

- Jsme předním dodavatelem interiérových komponentů pro zákazníky prémiových značek, jako jsou např. Maserati, Land Rover, Volvo, BMW, PSW, Audi, VW a Škoda.

- Jsme flexibilní, operativní a vždy otevřeni novým myšlenkám a postupům. Neustále rozšiřujeme způsoby zpracování a finalizace používaných interiérových materiálů. Jen v minulém roce jsme výrobkové portfolio rozšířili o proces výseku a 3D prošívání přírodních usní, laserového výseku, svařovaní a kašírování dveřních panelů s precizním ručním pozicováním komponentů. Nově se soustředíme na výrobu chemickými procesy pěnění dílců. Umíme tak rychle a kvalitně přinést našim zákazníkům řešení šité na míru.

Customer Service / Material Planner do oddělení logistiky

Přemýšlíte o změně práce? Tak teď je ten správný čas.

Protože šikovných lidí není nikdo dost, tak hledáme posilu do našeho týmu logistiky.

Komunikace se zákazníky, zajištění dopravy, objednávky materiálu či koordinace výrobního plánu s výrobou bude Vaším denním šálkem kávy.

Pokud se nezaleknete práce pod stresem, jste schopný/á koordinovat více věcí najednou a domluvíte se dobře anglicky, tak nám pošlete Váš životopis.

Jednoho zlatého bludišťáka Vám ve výběrovém řízení přihrajeme za zkušenost z oblasti customer service, logistiky či nákupu.

Co Vás bude čekat?

  • sledování a reporting odvolávek
  • zajištění dopravy
  • sledování dodržování termínů odvolávek
  • zpracování dokumentů souvisejících s logistickými toky
  • komunikace s výrobou na denní bázi
  • spolupráce na přípravě výrobního plánu
  • máme ještě nějaké to eso v rukávu, ale o tom více až na pohovoru.

Co od Vás požadujeme?

  • velice dobrou znalost AJ - denní komunikace (telefonicky, e-mailem)
  • znalost ERP systému Helios, popř. SAP, Oracle
  • dobrá znalost MS office - zejména excel
  • komunikativnost - o tom to všechno je
  • spolehlivost a osobní zodpovědnost za svěřenou oblast
  • a v neposlední řadě - nehledáme ostříleného sólistu, ale týmového hráče, protože tady je ho hodně o kooperaci :)

·

Co Vám můžeme nabídnou?

  • 5 týdnů dovolené
  • 100 Kč stravenky za odpracovaný den - plně hrazené zaměstnavatelem - z platu Vám tedy nestrhneme ani korunu
  • příspěvek na penzijní pojištění po zkušební době
  • po odpracovaném roce nárok na bonusy v cafeterii
  • měsíční bonus za docházku
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek za narození dítěte
  • náborový příspěvek za doporučeného kandidáta

Budeme se na Vás těšit při osobním setkání.


Informace o pozici

Společnost
ERT Automotive Bohemia s.r.o.
Adresa
U Vodárny 1506, Písek – Budějovické Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Možnost si napracovat hodiny, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Výroba a průmysl, Logistik, Nákupčí, Plánovač výroby, Disponent, Specialista logistiky
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ERT Automotive Bohemia s.r.o., Ing. Karina Maximová
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.