Pro zahraniční společnost z oblasti přístrojové techniky obsazujeme pozici Specialist/ky zákaznického servisu/ Customer service, který/rá bude pečovat o zákazníky ve svěřeném regionu části Evropy a denně bude komunikovat v AJ a FJ.
 
Požadavky:
• SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
• zkušenost v oblasti zákaznického servisu, mezinár. obchodu apod.
• zkušenost s koordinací zakázek a zákaznickou podporou
• velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), znalost SAP výhodou
• výborné komunikační dovednosti, prozákaznické zaměření
• velmi dobré organizační schopnosti, flexibilitu a samostatnost
• ochotu, zodpovědnost, loajalitu a spolehlivost, týmového ducha
• iniciativu, optimismus a radost z práce
• AJ a FJ na aktivní úrovni slovem a písmem ( denní potřeba)
 
Náplň práce:
• administrativní podpora zakázek ve svěřeném regionu West&South
• denní komunikace se zákazníky, práce v SW SAP
• přijímání objednávek, zadávání do systému, telefony, emaily
• sledování průběhu jednotlivých zakázek, koordinace spec. požadavků
• komunikace s logistikou a sklady, supply chain v zahraničí
• fakturace, dodací listy, řešení nejasností, reklamací, požadavků zákazníků
• denní operativa, komunikace v AJ,FJ případně ČJ
 
Nabízíme:
• práci pro prestižní mezinárodní firmu
• přátelský tým s lokálním managementem
• zajímavou práci s velkou možností seberealizace
• motivující finanční ohodnocení
• týden dovolené navíc, stravenky, školení, mobil
• místo pracoviště u stanice metra A, možný home office
• nástup možný dohodou
 
V případě vašeho zájmu zašlete své CV v AJ .


Informace o pozici

Společnost
OPENN s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Francouzština (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura