ZÁKAZNICKÁ PODPORA | Severské světlo

O co jde?

Do našeho severského týmu hledáme komunikativního a dobře naladěného kolegu/kolegyni, který by rozšířil tým naší zákaznické podpory.

Požadavky:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • skvělá úroveň češtiny (jak styl vyjadřování, tak gramatika)
  • angličtina na úrovni minimálně B2-C1
  • komunikativnost a sebevědomé vystupování
  • dobré naladění a týmový duch

Co nabízíme?

  • práci na plný úvazek (nástup co nejdříve)
  • skvělé zázemí v rostoucí firmě s vizí do budoucna
  • možnost stát se součástí přátelského a pohodového kolektivu
  • benefity v podobě možnosti bezplatného vzdělávání

Pozice obsahuje:

  • zákaznickou podporu na telefonu a e-mailu
  • různorodou administrativní práci v tabulkách a administračním systému e-shopu
  • b2b podporu (ceníky, newslettery a cokoliv co se týká b2b klientů)
  • práci týkající se objednávek (příprava a tisk štítků, povyšování objednávek atd.)

Informace o pozici

Společnost
PALT s.r.o.
Adresa
Mrštíkova 399/2a, Liberec – Liberec III-Jeřáb
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 24 000 – 28 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník help desku, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Severské světlo, Tomáš Prokop
601 345 735