Kdo jsme?
Jsme chráněná dílna zaměřující se na služby v náhradním plnění.
Pomáhejte s námi dávat práci hendikepovaným.
Naše divize poskytují služby v oblastech polygrafie, šití na míru a zdravého stravování. Tuto nabídku
jsme se snažili koncipovat tak, aby si každá firma mohla vybrat smysluplnou službu, kterou ráda
využije. Díky tomu podpoří práci lidí se zdravotním postižením. Všechny naše služby nabízíme nejen
velkým firmám, ale i konečným zákazníkům, kteří ocení kvalitní českou práci.
Naše základní vize je dostat se na pozici hlavního partnera v oblasti náhradního plnění, kde dokážeme
zajistit kompletní servis a širokou nabídku služeb. Díky tomu pak můžeme plnohodnotně zaměstnávat
zdravotně hendikepované, kteří se tak bez problému začlení do běžného, nejen pracovního, procesu.
Divize polygrafie je nejstarší ze všech našich tří divizí. Působíme na trhu již od roku 1997, stojí za námi
tedy více než 20 let zkušeností v oblasti polygrafické výroby. Tyto zkušenosti v kombinaci s
moderními technologiemi našich dílen zaručují tu nejvyšší možnou kvalitu koncového produktu.
Nabízíme široké portfolio polygrafických služeb, přičemž 90 % veškerých aktivit vykonávají zdravotně
hendikepovaní zaměstnanci.

Kalkulant/ka, asistent/ka provozního ředitele

Do našeho mladého týmu hledáme člověka, ideálně na pozici trainee/junior, schopného starat se o
provoz naší divize polygrafie

Co bude Vaší náplní práce:
- Zpracování poptávek zákazníků, tvorba cenových kalkulací
- Tvorba objednávek
- Příprava podkladů pro zadání zakázek do výroby
- Komunikace se zákazníky i dodavateli
- Zajišťování kooperací, jejich poptávka i realizace zakázek
- Po zapracování správa jiných svěřených agend, možnost získat zkušenosti s vedením výroby
nebo se podílet na rozvoji interních procesů společnosti

Jak to u nás funguje:
- Budete pracovat na HPP
- Všechny postupy Vás naučíme, zkušenosti z oblasti polygrafie jsou výhodou, nikoliv
podmínkou
- Stanete se součástí přátelského kolektivu
- Pracovní dobu si nastavujeme podle svých potřeb a úkolů

Od Vás očekáváme:
- SŠ a vyšší vzdělání
- Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
- Ochotu učit se novým věcem
- Samostatnost při plnění úkolů
- Dobré analytické schopnosti, pečlivost, zodpovědnost
- Znalost MS Excel
- ŘP skupiny B
- Zkušenosti z oblasti polygrafie výhodou, cizí jazyk není nutný

Nabízíme:
- Práce na HPP
- Pružná pracovní doba
- Firemní SIM karta, pracovní notebook
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Možnost výuky jazyků (španělština, angličtina) přímo na pracovišti

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP


Informace o pozici

Společnost
MYJÓMI družstvo invalidů
Adresa
Dukelská třída 1563/57e, Brno – Husovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Nákup, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.


MYJÓMI družstvo invalidů, Alena Drábková
603 349 824