# stabilita nadnárodní společnosti | 100 tis. zaměstnanců ve 130 zemích
# rodinnou atmosféru lokální pobočky | 80 zaměstnanců, v ČR od 1991
# kvalitní produkty s dobrou pověstí na trhu | V ČR: mimo rafinérské produkty i např. dobíjecí stanice

V loňském roce došlo ke komunikaci změny strategie naší společnosti. Přesměrování naší strategie na nízkoemisní energie a obnovitelné zdroje s důrazem komunikujeme i na venek.
Posouváme povědomí o naší značce od společnosti petrolejářské k energetické zaměřené na udržitelnost, která rozhodně není jen o elektromobilitě .

Administrativní podpora s dobrou znalostí Excelu

Tisíce zákazníků, přes 3 000 produktů, pravidelné úpravy cen, …

  • Velké množství dat, která potřebují svého správce.
  • Hromadná úprava dat na pravidelné bázi, manuální zadávání dat na denní bázi.
  • Tahání dat ze SAP a práce s nimi v Excelu.
  • Pokud máte znalosti VBA a základů maker můžete je využít, ulehčí vám to práci. Pokud nemáte, pomůže vám zkušenější kolega.

Komunikace s obchodními zástupci a kolegy z logistiky

  • Většinou písemně emailem. Výjimečně i telefonicky. Česky i anglicky. S CZ, SK, HU i centrálou ve Francii.
  • Řešení desítek požadavků denně, jednotlivé vám zaberou od 10 do 60 min.
  • Je potřeba být asertivní – dostat z druhé strany potřebné informace, vymezit si hranice, …

Administrativa dat systému elektronické fakturace

  • DocOnline a interní systém pro správu dat z našeho e-shopu eLub.

Hledáme oko, kterému neunikne žádný detail

Budete fungovat ve dvoučlenném týmu, který se věnuje správě dat pro oddělení logistiky. Celkem máme na oddělení logistiky 9 lidí.

Co vám můžeme ještě nabídnout?

  • Spolupráci na HPP na dobu určitou 2 roky s pravděpodobností prodloužení.
  • 2 x týdně home office a případě nutnosti nepravidelně i více.
  • Pravidelné vzdělávání a rozvoj - sdílení know-how od kolegů, konzultace s externími specialisty na SAP, interní e-learning, v případě potřeby externí kurzy, …

Naše zaměstnance podporujeme i dalšími benefity nadstandardními (MultiSportka za 100Kč/měs., neomezený tarif pro soukromé účely za 100Kč/měs., plně hrazené individuální jazykové kurzy, úrazové pojištění, zvýhodněný nákup akcií Total, přístup na všechny kurzy na Seduo.cz, bezpečnostní pomůcky, až 5h konzultací s psychologem, …) i klasickými (123 Kč stravenky, 25dní dovolené, …).


Informace o pozici

Společnost
TotalEnergies Marketing Česká republika s.r.o.
Adresa
Rohanské nábřeží 678/29, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 38 000 – 42 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


TotalEnergies Marketing Česká republika s.r.o., Aneta Topičová
734 783 512