Naší vizí je být respektovanou, důvěryhodnou organizací profesionálů poskytujících bezpečné a podporující zázemí pro akutní pomoc i trvale udržitelný rozvoj osob bez domova a tím napomáhat k ukončování bezdomovectví.

Nový Prostor hledá provozního ředitele/ku

Nový prostor vznikl v roce 1998 s cílem přenést koncept street papers - tedy prodej magazínu lidmi bez domova do Česka. Prostředky získané prodejem časopisu pomáhají těmto lidem najít bydlení a práci. Naše sociální pracovnice jim pak navíc pomáhají vyřešit jejich těžké životní a finanční situace. Za 22 let práce jsme prodali 7 miliónů časopisů a pomohli více než 6000 lidem bez domova.

Tím ale rozhodně nekončíme! Abychom mohli naši misi dále rozvíjet hledá naše ředitelka Dagmar svoji pravou ruku - provozního ředitele, který/á se postará o každodenní chod organizace, realizaci jednotlivých projektů a společně s námi jednou ukončí bezdomovectví.

Co je hlavní činností provozního ředitele/ky?

  • Řízení organizace a jejího provozu - od provozního očekáváme, že bude srdcem NP, kde se budou harmonizovat jednotlivé pracovní procesy, bude hlídat kvalitu služby, sbírat nápady a výzvy, řešit krizové situace, hlídat termíny, uzávěrky, bude zpovědní vrbou pro tým a bude mít pochopní pro naše prodejce.
  • Spolupráce se správní radou na strategickém plánu a jeho plnění - s naší správní radou se setkáváme každé tři měsíce a z jednání vznikají úkoly, na kterých je potřeba zapracovat s celým týmem v NP. Je to super práce, kde se můžeš naučit spoustu nového a navíc z různých oblastí (obchod, PR, kampaně, fundraising apod).
  • Koordinace činnosti pracovních týmů v organizaci - máme 3 kanceláře a 6 regionálních partnerů, to je spousta komunikace, která se musí zvládnout, aby NP krásně fungovalo.
  • Personální řízení, hodnocení a vzdělávání pracovníků - tým NP potřebuje schopného lídra, který je bude koučovat, motivovat, vyslechne trápení, ale dokáže řešit nepříjemné situace, které někdy v práci vznikají.
  • Finanční řízení organizace a fundraisingových aktivit - rozpočet je třeba hlídat a s naší paní účetní je to snadné. Jen je potřeba umět dobře pracovat s excelem. Aktivně tě zapojíme do fundraisingových aktivit a psaní grantů a dotací.
  • Koordinace jednotného PR a zastupování organizace navenek - budeš se podílet na tvorbě kampaní, správě a obsahu našich sociálních sítí a finálně i tváří NP, která bude vystupovat v rámci rozhovorů v médiích a setkáš se spoustou zajímavých osobností.

Co očekáváme a bez čeho to nejde:

  • VŠ nebo VOŠ vzdělání, komunikativní znalost anglického jazyka (alespoň základní)
  • Manažerská zkušenost v neziskové či soukromé sféře podmínkou
  • Výborné komunikační schopnosti (mluvené i psané)
  • Organizační schopnosti, spolehlivost, nápaditost a zájem o sociální problematiku a bezdomovectví
  • Schopnost týmové spolupráce, řízení týmu o velikosti cca 12 lidí (úzká spolupráce s výkonnou ředitelkou, šéfredaktorkou, účetní, sociálními pracovníky)
  • Kreativitu a pozitivní přístup k řešení problémů
  • Schopnost řídit rozpočet a pracovat v excelu
  • Znalost zákona o sociálních službách a dotační programy (není podmínkou, ale výhodou)

A co nabízíme my?

  • Práci na důležitém poslání, které vrací lidi do společnosti a napomáhá k ukončování bezdomovectví
  • Možnost různorodé práce, která spojuje podnikání a sociální službu.
  • Pravidelné supervize, získání cenných životních i pracovních zkušeností
  • Kanceláře v centru Prahy
  • Počítač a telefon jsou samozřejmostí.
  • Práci na HPP s nástupní mzdou obvyklou v tomto sektoru
  • Smlouva je první rok na dobu určitou, v případě oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou.

Zajímá tě tato nabídka? Tak nám pošli:

Svůj životopis či odkaz na vyplněný LinkedIn profil
Motivační dopis na téma “Proč mě oslovila pracovní nabídka a proč jsi zapálený/ pro naši misi ” (v rozsahu max. jedné A4 strany)

Do 10.12. 2021.

Nástup leden 2022 nebo dohodou.

Těšíme se na Tebe!

Dagmar Kocmánková, výkonná ředitelka a celý tým pracovníků NP.

Více o nás na www.novyprostor.cz, FB, LinkedIn, Instagram @novyprostor.


Informace o pozici

Společnost
Nový Prostor o.s.
Adresa
Řeznická 656/14, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 45 000 – 48 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání
Zařazeno: Vrcholový management, Zdravotnictví a sociální péče, Provozní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace