Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost nabízející prémiové produkty, hledáme zodpovědné kandidáty/kandidátky na pozici Účetní pro faktury a cestovní náhrady do interního účetního oddělení.

Vaší náplní práce bude:

  • Správa agendy cestovních náhrad včetně podpory zaměstnanců v případě dotazů a nesrovnalostí
  • Kontrola a vystavení vydaných faktur, dobropisů a dodacích listů
  • Příprava měsíčních přehledů fakturace
  • Účtování zaměstnaneckých nákupů
  • Zodpovědnost za měsíční závěrky svěřených účtů

Rádi bychom, abyste měli:

  • SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • Zkušenosti z oblasti účetnictví, nebo fakturace, znalost principů podvojného účetnictví
  • Znalost některého z ERP systému je výhodou
  • Základní znalost anglického jazyka
  • Pečlivost a spolehlivost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příjemnou a přátelskou pracovní atmosféru středně velké obchodní společnosti
  • Startovní pozici v oblasti účetnictví
  • Dobré ohodnocení a širokou škálu benefitů

Pokud by se Vám tato pozice líbila, pošlete nám, prosím, Váš životopis a kontakty na Vás.


Informace o pozici

Společnost
RECRUIT CZ
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.