Společnost ICYNENE-LAPOLLA se zabývá výrobou tepelně izolačních pěn již od roku 1986 a v současnosti je lídrem ve svém oboru. Pomocí našich výrobků bylo již zatepleno více než 455 000 objektů na území 3 kontinentů. Hlavním cílem společnosti je kvalita produktů, které jsou testovány a certifikovány v mnoha předních Evropských laboratořích.

Do našeho týmu zákaznické podpory přijmeme kolegu/kolegyni na pozici Customer Service Asistent. Na této pozici bude zajišťovat administrativní podporu oddělení customer service. Podílet se na péči o zákazníky a spolupracovat na organizaci školení zákazníků.

Náplň práce

  • Zpracování objednávek, vydávaní faktur a zajištění dokumentů k nakládce zboží a následné sledování zásilky na cestě k zákazníkovi.
  • Udržování a aktualizace informací o svěřených zákaznících v informační systému.
  • Poskytování péče zákazníkům a pomoc při řešení jejich problémů.
  • Vytváření objednávek zboží a zajištění dostatečných skladových zásob pro vykrytí objednávek zákazníků.
  • Zaznamenávaní informací o přijmu zboží – nákladový list, sledování zásilky, hlášení příjezdu skladu.
  • Přehled a řízení skladových zásob.
  • Zajišťování doručení zboží na čas a optimalizace nedostatečných skladových kapacit, eliminace překročení doby spotřeby zboží na skladě a jeho následné likvidace.
  • Poskytování podpory členům týmu, kteří se nachází mimo kancelář.
  • Podpora během školení zákazníků.
  • Udržování každodenního chodu kanceláře.

Požadujeme

  • Silné organizační schopnosti se smyslem pro detail a schopnost pracovat samostatně.
  • Schopnost přizpůsobit se změnám v náplni práce v průběhu roku v závislosti na sezoně.
  • Příjemné a přátelské vystupování a zodpovědnost.
  • Minimálně 3 roky zkušeností v zákaznickém servisu, popřípadě nákupu či logistice.
  • Alespoň 3 roky zkušeností s prací v informačním sytému, nejlépe SAP.
  • Schopnost předvídat a proaktivně komunikovat na všech úrovních v českém a anglickém jazyce.
  • Znalost MS Office podmínkou, Outlook a Excel na pokročilé úrovni.
  • Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem min. úroveň B2.

Nabízíme

  • Práce v uznávané mezinárodní společnosti
  • Možnost karierního růstu
  • Motivační platové ohodnocení
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stavování v podobě stravenkového paušálu
  • 5 týdnů dovolené
  • Pružná pracovní doba
  • Telefon a notebook i pro soukromé účely
  • Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení

Informace o pozici

Společnost
Icynene-Lapolla Central Europe a.s.
Adresa
Družstevní 2, Pletený Újezd
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Nákup, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Nákupčí, Office Manager, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Icynene-Lapolla Central Europe a.s., Jana Vránová
732 680 688