HAMAGA je majetkový holding podnikající na českém trhu s téměř 25letou historií. Zaměřujeme se na dlouhodobé investice v oblasti hotelnictví, sportu, zábavního průmyslu, real estate a zemědělství. Firmám ve svém portfoliu poskytujeme podporu převážně z oblasti účetní, právní, daňové, projektového nebo stavebního řízení. Tak jako naše portfolio i agenda jednotlivých zaměstnanců je obšírná a rozmanitá.

Samostatná účetní

Jsme rodinná společnost s českými kořeny. Daří se nám a pilně pracujeme na tom, aby tomu tak bylo i nadále. Do našeho malého leč výkonného týmu účtárny hledáme nového kolegu/kolegyni s chutí učit se novým věcem. Aktuálně procházíme změnou v procesu zadávání faktur do našeho účetního systému HELIOS Inuvio, kdy testujeme nový vytěžovací systém faktur. Z počátku bude Vaší náplní práce účtování přijatých účetních dokladů do systému. Dodržování nastavených pravidel a komunikace se středisky napříč celou skupinou HAMAGA. Pod vedením hlavní účetní pak zpracování komplexní účetní agendy menších společností ve skupině. Po zavedení vytěžovacího systému získáte více prostoru pro samostatné zpracování další účetní agendy v rámci skupiny.

SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ

Náplň práce:

  • evidence a zaúčtování primárních dokladů dceřiných společností spadajících pod skupinu
  • kontrola oběhu účetních dokladů a zajištění schvalovacího procesu
  • zpracování účetní agendy menších společností ve skupině
  • dočasné zakládání a archivace účetních dokladů
  • komunikace s dodavateli a se středisky v rámci skupiny
  • práce v systému HELIOS a zpracování pomocných sestav v Excelu
  • příprava podkladů pro účetní závěrky, spolupráce při auditu

Co k práci potřebujete:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxi na pozici účetní min. 2 roky
  • znalost účetního systému HELIOS je výhodou, nikoliv podmínkou
  • organizovanost, důslednost, selský rozum
  • uživatelskou znalost práce s MS Office (PPT, Word, Excel)
  • otevřenost a především týmovost

Co na oplátku nabízíme my:

  • přátelské prostředí malého týmu, individuální přístup
  • kariérní růst v rámci oddělení
  • osobní rozvoj, školení, podporu seniorních kolegů
  • 5 dní sick days, občasný home office
  • stravenková karta LemonPay
  • firemní notebook, telefon i k soukromým účelům
  • zaměstnanecké slevy na pobyty v rámci dceřiné společnosti
  • nástup možný ihned

Informace o pozici

Společnost
HAMAGA a.s.
Adresa
Ratajova 1113/8, Praha – Kunratice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

HAMAGA a.s., Erika Bakajová