Contract Administration tvoří tým téměř 250 odborníků, kteří již více než 25 let nabízí svým klientům profesionální služby v oblasti zpracování mezd a personální administrativy. Našim klientům poskytujeme nejmodernější řešení, která jim zaručují nejvyšší kvalitu služeb a která umožňují vyřešit jejich rozmanité potřeby. Do našeho týmu expertů na mzdovou problematiku hledáme vhodné kandidáty, kteří chtějí dělat poradenství, mají motivaci na sobě pracovat, chtějí využít svých znalostí a dají přednost menšímu flexibilnímu týmu před strukturou nadnárodní korporace.

Junior Payroll Accountant BRNO

Náplň práce:

  • Výpomoc s měsíčním zpracováním mezd
  • Spolupráce a komunikace s klienty (i v angličtině) - řešení dotazů a problémů ze mzdové oblasti
  • Komunikace se státními institucemi - měsíční hlášení, registrace, zastupování klientů při kontrolách atd.
  • Roční mzdová agenda - zejména roční zúčtování daně za zaměstnance i zaměstnavatele, ELDP, Povinný podíl, atd.
  • Zpracování činností v rámci interních procesů


Požadavky:

  • Zájem o oblast zpracování mezd a mzdovou agendu (zkušenost v oboru výhodou)
  • Schopnost hledat řešení pro požadavky a problémy klientů
  • Uživatelská znalost práce na PC, zejména s programy MS Office (Excel)
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (především písemná forma)
  • Proaktivní přístup a otevřenost v komunikaci
  • Týmový hráč, ochota na sobě pracovat


Nabízíme:

  • Individuální přístup v rámci týmu, pečlivé zaškolení a možnost seberealizace
  • Profesní rozvoj a zkušenosti se mzdovou agendou u rozmanitého spektra klientů
  • Pravidelná školení v oboru i mimo něj
  • Přátelskou atmosféru a skvělý tým :)
  • Moderní kanceláře v centru Brna s výbornou dostupností

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte se nám ozvat. Budeme se těšit na Vaše reakce!


Informace o pozici

Společnost
Crowe
Adresa
Masarykova 413/34, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, HR konzultant, Mzdový účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Contract Administration, Lada Sochorová