Naše společnost Benefit Management (Benefit Plus) spravuje zaměstnanecké benefity pro více než 250 nejvýznamnějších firem v Česku a na Slovensku. Jsme leaderem v oblasti on-line systémů péče o zaměstnance a prvním vydavatelem elektronických stravenek v Česku. Najdete u nás příjemné pracovní prostředí a 90 kolegů, se kterými je radost pracovat.

Prodejce zájezdů CA Benefit Plus

Máte zkušenost z cestovní kanceláře nebo agentury s prodejem zájezdů?

Baví vás telefonická a e-mailová komunikace?

Dokážete klientům vždy poradit?

Pokud jste odpověděli ano, určitě čtěte dál!

Pro naši CA Benefit Plus hledáme nové kolegyně/kolegy!

Jak si vás představujeme:

Cestování je vaším koníčkem. Pokud máte zkušenost z cestovní kanceláře nebo agentury, ideálně prodávající zájezdy německých CK na českém trhu a vyznáte se ve specifikách prodeje zájezdů, je to naprostá bomba. V případě, že zatím ne, nevadí. Naučíme vás vše potřebné, včetně ovládání online rezervační systémů.

Pokud komunikujete anglicky a třeba i trochu německy, bude vám to ku prospěchu, stejně jako znalost práce ve Wordu, Excelu a Outlooku.

Jak to u nás chodí:

Budete prodávat zájezdy naší CA (pouze online), poskytovat klientům poradenství a potřebné informace, zajišťovat nezbytnou administrativní podporu, komunikovat s CK, provádět rezervaci zájezdů a služeb v našem interním systému a provádět odbavení klientů.

Co vám umíme nabídnout:

Provizi z prodeje zájezdů.

Skvělý tým kolegů, prostor pro vlastní nápady a možnost dalšího profesního rozvoje v oboru, který máte rádi.

Práci, ze které budete mít dobrý pocit. Záleží nám totiž na tom, aby zaměstnance jejich práce bavila.

Zaměstnanecké benefity: měsíční příspěvek 1000 Kč do Cafeterie, stravenky 120 Kč/den, 2 sick days, po roce 5. týden dovolené, pravidelné firemní akce a vzdělávání.

Výbornou dostupnost – pracujeme v centru Prahy hned u stanice metra Pankrác. Využíváme i home office, s příspěvkem společnosti kompenzujícím s ním spojené náklady.

Nového kolegu potřebujeme co nejdříve.

Neváhejte tedy a zašlete nám co nejdříve svůj životopis, ať se můžeme domluvit na osobním setkání.

Těšíme se na vás!


Informace o pozici

Společnost
Benefit Management s.r.o.
Adresa
Doudlebská 1699/5, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Prodejce zájezdů, Pracovník call centra, Recepční, Prodejce po telefonu/Telesales, Delegát cestovní kanceláře, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel