V oblasti rezidenčního bydlení je Skanska Reality významným evropským developerem a i v Praze dlouhodobě patří k nejvýznamnějším hráčům rezidenčního trhu. V metropoli doposud vytvořila téměř 8 000 nových domovů, v nichž žije přes 21 000 lidí. Protože si uvědomujeme, že pořízení nového domova je jedním z nejzávažnějších životních rozhodnutí, každá jednotlivost v našich projektech vychází z důkladné znalosti životního stylu našich klientů. Neméně důležitá je pro nás také environmentální a společenská odpovědnost a v souvislosti s tím dbáme na to, aby všechny naše projekty vznikaly v souladu s okolím, ve kterém vyrůstají.

Koordinátor klientských změn

„Sjednávání nadstandardních úprav dle požadavků klienta, technických zásad, norem a regulí realizačního týmu projektu. Komplexní řešení klientských změn, tj. vypracování kompletní změnové dokumentace, kalkulace a podkladů dodatku smlouvy.“
 

Kvalifikace:

- VŠ vzdělání stavebního zaměření

Praxe:

- možno i absolvent s minimální praxí např. formou brigád

Odborné znalosti:

- MS Office – Excel, Word – střední uživatelská znalost

- AutoCAD – střední uživatelská znalost

- Vizualizační software (ViSoft) – výhodou, není podmínkou

- Komunikativní znalost AJ

- Technická školení od dodavatelů vybavení, semináře pořádané ČKAIT, atd. – výhodou, není podmínkou

- ŘP B

Ostatní znalosti, dovednosti:

- Zákaznická orientace

- Dobré organizační a komunikační dovednosti

- Odolnost vůči stresu

Klíčové odpovědnosti a pravomoci:

- seznámení klienta se standardním projektem a vybavením a nabídka možných úprav

- v případě požadavku na změnu navrhnout realizovatelnou změnu (v nutných případech odsouhlasenou developerem resp. projektantem)

- projednat a nechat odsouhlasit klientem cenovou nabídku požadované změny

- v nastavených termínech, případně po domluvě s realizačním týmem předat podklady pro realizaci změny

- zkompletovat změnu a vytvořit podklady pro smluvní dokument – DODATEK – podepsání dodatku klientem a domluvení se na způsobu placení

- provádět průběžnou kontrolu prováděné změny, příp. kontrolu standardů

- na základě požadavků stavby operativně řešit změny (např. změna v PD, změna materiálů, atd.)

- spolupráce se stavbou (operativní úprava řešení, přeobjednání výběhových materiálů, atd.)

- spolupráce s realitními makléři (úprava smluv apod.)

- spolupráce s developery (řešení nestandardních záležitostí)

Nabízíme:

- Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti

- Příjemné pracovní prostředí a kolektiv

- Rozvoj – vzdělávání, školení, kurzy

- Další zaměstnanecké benefity


Informace o pozici

Společnost
Skanska Reality a.s.
Adresa
Křižíkova 682/34a, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Kafetérie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Stavebnictví a reality
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Skanska Reality
Křižíkova 682/34a, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká republika
CV zašlete na adresu: sona.cervenkova@skanska.cz
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.