Jsme Eduzměna – chceme, aby se všechny děti učily naplno, s radostí a rovnými šancemi a ze školy odcházely připravené na výzvy a příležitosti 21. století.

Baví vás práce v administrativě?

Zajímáte se o práci v neziskovém sektoru?

Je pro vás zajímavé téma školství v ČR a chcete se stát součástí týmu, který se snaží přispět ke zlepšení jeho kvality?


Do pražského týmu hledáme kolegyni či kolegu na pozici administrativní podpory chodu kanceláře.

Náplň práce

Zajištění administrativních agend spojených s provozem nadačního fondu a kanceláře zahrnující:

  • správu faktur, nahrávání dokladů do evidenčního systému,
  • sběr podkladů a sestavení evidence docházky, dovolených a cestovních výkazů zaměstnanců a externistů pracujících na DPP a DPČ,
  • dohled nad bezproblémovým chodem kanceláře – přebírání a předávání korespondence na poště a kurýrním službám, asistence při organizování schůzek, rezervace zasedacích místností, domlouvání úklidu apod.
  • správu a archivaci důležitých dokladů NF (smluv, pokladních dokladů apod.),
  • příležitostné drobné pochůzky po úřadech a drobné nákupy (kancelářských potřeb apod.),
  • správu provozní pokladny pro drobná vydání.

Asistence s přípravou různých podkladů, materiálů či přehledů a výkazů (pro PR, fundraising apod.)

Co očekáváme

- Pečlivost, cit pro detail

- Komunikační schopnosti

- Proaktivní přístup, schopnost samostatné práce

- Zkušenost z nekomerčního prostředí (neziskový sektor či příspěvkové organizace) výhodou, nikoliv podmínkou

Co nabízíme

- Flexibilní práci, možnost zkráceného úvazku

- Práci v dynamické organizaci věnující se vzdělávání v centru Prahy

- Příležitost být součástí jedinečného projektu

- Práci pod tlakem i s lehkostí

- Týmovou práci v přátelském prostředí

- Možnost profesního růstu a vzdělávání

Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je životopis v českém jazyce, krátký motivační dopis proč byste rádi pracovali v Eduzměně a kontakt pro možné reference.

Prosím, zasílejte nejpozději do 31.10.2021.


Nástup dohodou, možný ihned.


Informace o pozici

Společnost
Nadační Fond Eduzměna
Adresa
Staroměstské náměstí 4/1, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Nadační Fond Eduzměna, Jiří Bednář
602 269 826