Pro společnost s globální působností zajišťující poskytování urgentní zdravotní péče pro klienty ve většině zemí celého světa hledáme pro globální servisní centrum v Praze kandidátku/kandidáta na pozici

Manažer týmů rozvoje globální sítě partnerských lékařských zařízení

Náplň práce

  • Organizační a manažerská podpora činnosti několika týmů pečujících o partnery v jednotlivých regionech světa
  • Organizování a kontrola práce týmů
  • Rozvoj dovedností a řízení výkonu jednotlivých členů týmu
  • Optimalizace procesů a činností
  • Reporting sledovaných ukazatelů
  • Spolupráce na mezinárodních projektech
  • Udržování komunikace v rámci světové sítě

Požadujeme

  • Výborná znalost anglického jazyka (písemná a ústní)
  • min 5 let praxe na vedoucí pozici v centru sdílených služeb, call centru, zákaznickém servisu nejlépe v oblasti zdravotní péče, pojišťovnictví, finančních služeb s mezinárodní působností
  • Zkušenosti s prací a vedením lidí v mezinárodním prostředí, kde je angličtina pracovním jazykem
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Soustředěnost, zvládat práci pod tlakem, umět si určit priority, orientace na výsledky
  • Udržovat vztahy v týmu v multikulturním prostředí

Nabízíme

  • Mimořádně zajímavou práci v mezinárodní společnosti
  • Účast na zajímavých projektech
  • Kvalifikační a poziční růst
  • Moderní kanceláře výborně dostupné MHD – Praha Smíchov

Nástup možný ihned nebo dohodou

Zaujala Vás tato pozice? To jsme rádi. :) Pošlete nám prosím Vaše CV. Děkujeme!


Informace o pozici

Společnost
SKY SELECT INT., s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Vrcholový management, Zákaznický servis, Zdravotnictví a sociální péče, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura