GIT Consult je personálně poradenskou společností a v procesu náboru zaměstnanců zastává roli nezávislého poradce.

GIT si udržuje dlouholeté know-how v oblasti náboru specialistů, a to od roku 2000.

Administrativní podpora zákaznických služeb

Pro našeho dlouholetého klienta, který je jedničkou na trhu v oblasti energetiky hledáme kandidáty na pozici Administrativní podpora zákaznických služeb s nástupem od 1.11.2021.


Nemusíte být zkušený, ale pracovitý s chutí se něco nového naučit :)

Co Vás čeká:

  • Administrativní činnost
  • Administrativní pomocné práce spojené s přípravou smluv
  • Podpora celého týmu

Požadavky:

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Znalost práce na PC (balíček MS Office na uživatelské úrovni)
  • Zkušenosti s administrativou výhodou, nikoliv podmínkou

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na DPP na dobu určitou do 31.1.2022
  • Nováčky řádně proškolíme
  • Místo výkonu práce: Praha 10 – Kubánské náměstí
  • Nástup: 1.11.2021

Informace o pozici

Společnost
GIT Consult Czech s.r.o.
Adresa
Kubánské náměstí 1391/11, Praha – Vršovice
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Brigáda
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o provedení práce (DPP)
Datum práce
Datum práce: 1.11.2021 – 31.1.2022
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


GIT Consult Czech s.r.o., Martina Šollová
+420 734 200 424
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.