Chcete pracovat v mezinárodní silné společnosti? Potom hledáme právě Vás! Právě hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici zákaznického servisu pro region CZ+SK.

Specialist customer and commercial care CZ+SK

Popis:
1. Veškeré úkony související se zákaznickým servisem, kompletace objednávek a dodávek obchodním partnerům.
2. Marketingové podpora a logistická asistence.
3. Asistence pro obchodní tým a podpora transakčních aktivit.
4. Ideální lokalizace kandidáta je kraj Královehradecký, Vysočina - kancelář je v Hradci Králové a Havlíčkově Brodě.
5. Perfektní znalost Českého jazyka - rodilý mluvčí.
6. Po zapracování možnost částečné práce z domova.

Co Vás čeká?
• Komunikace se zahraničními odděleními dle zákaznických požadavků a objednávek.
• Komunikace se zákazníky na denní bázi, vyřizování objednávek, dodávek a dalších s tím spojených aktivit.
• Poskytování efektivní podpory zákaznických služeb, spravování a vyřizování všech souvisejících procesů.
• Monitorování, zpracovávání, kompletace a veškeré úkony související s doručením zboží obchodním partnerům.
• Obecná administrativní a provozní podpora pro místní kancelář.
• Vyřizování základních požadavky zákazníků a distribuce dotazů technickým odborníkům.
• Usnadnění a podpora transakčních prodejních a obchodních aktivit.
• Zajištění efektivní a udržitelné úrovně kvality zákaznických služeb.
• Řešení případných reklamačních procesů a komunikace s oddělením kvality v zahraničí.

Požadavky:
• Komunikativní úroveň angličtiny podmínkou.
• Znalosti práce v systému SAP výhodou - případně vysoká ochota se naučit veškeré potřebné aktivity.
• Flexibilní, otevřený, nadšený a odhodlaný přístup k práci.
• Komunikativní schopnosti, týmový hráč.
• Dobrá znalost aplikací Microsoft (Outlook, Teams, Word, Excel, PowerPoint) - internet.
• Schopnost stanovit priority a zvládat obtížné situace.
• Preciznost a spolehlivost.
• Praxe na obdobné pozici min. 2 roky.

Nabízíme:
• Nástup možný ihned, dle dohody.
• Velmi zajímavé a nadstandartní platové ohodnocení a roční bonusy.
• Prostředí mezinárodní silné společnosti.
• Stravenky, flexi pasy a penzijní připojištění.
• Dovolená 5 týdnů.
• Služební notebook pro práci z domova a mobilní telefon.
• Po zapracování a zvládnutí hlavních systémů, nabízíme také možnosti práce z domova dle dohody.


Informace o pozici

Společnost
DSM Central Europe, s.r.o.
Adresa
Horova 36/29, Hradec Králové – Pražské Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá), Slovenština (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Marketingová komunikace, Office Manager, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel