Logio je ryze česká poradenská společnost, která nabízí svá chytrá řešení v oblasti logistiky a supply chain managementu. Naším cílem je vrátit firmám skutečnou hodnotu jejich řízení a odstranit zbytečný stres a plýtvání. K našim zákazníkům patří přední světové i české značky, jako je Škoda Auto, Nestlé, Plzeňský Prazdroj nebo Madeta.

Konzultant 1st Level Support

Máš základní přehled v IT oblasti a chceš se dále rozvíjet a učit nové věci? Baví tě komunikovat se zákazníky a máš příjemné vystupování?

Do týmu Zákaznické péče hledáme kolegu, který bude mít na starost spokojenost našich zákazníků. Máš pocit, že nemáš dostatek zkušeností nebo jsi právě dokončil školu? Nevadí, vše tě naučíme!

A co konkrétně tě čeká?

Náš software Planning Wizzard řídí zásoby třeba v Košíku, Mallu nebo Dr. Maxovi a právě na tebe se naši zákazníci budou obracet se svými problémy.

Budeš provádět jednoduchá řešení a prvotní analýzu helpdeskových požadavků a incidentů, a to písemně, osobně i telefonicky. Komunikace se zákazníkem bude tvým denním chlebem, proto potřebujeme, abys měl profesionální vystupování, nebál se komunikovat a dokázal dobře specifikovat klientův problém. Kromě toho budeš interně v kontaktu s našimi konzultanty a programátory v rámci eskalace požadavků našich klientů.

Zároveň je naše práce řízená potřebami zákazníka, máme proto směnný provoz. Co to pro tebe znamená? 1x měsíčně směna v sobotu a v neděli, ale formou pohotovosti (aktivní kontrola v určité časy). Můžeš proto trávit víkend na chatě, jen potřebuješ připojení k internetu :) Kromě toho tě čeká 3x do měsíce noční směna - opět aktivní kontrola dat v určité časy a zároveň koordinace reakce na případné problémy. Noční směna je pochopitelně z domova.

Co by ti nemělo chybět?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • mírně pokročilá úroveň angličtiny
  • zájem o náš produkt a vlastní iniciativa – potřebujeme, aby si hlavně zpočátku vstřebal hodně nových informací
  • flexibilita – v určitých chvílích se pracovní doba řídí potřebami zákazníka
  • proaktivní přístup k práci a analytické myšlení
  • schopnost týmové práce – budeš v každodenní intenzivní týmové komunikaci
  • znalost MS Office, hlavně Excel
  • řidičský průkaz skupiny B

Výhodou pro tebe i pro nás bude:

  • znalost logistiky a dodavatelských řetězců
  • zkušenosti z konzultantské firmy
  • zkušenosti s ERP systémy
  • znalost práce s databází SQL
  • zkušenosti na obdobné pozici (IT helpdesk, 1st level support)
  • znalost ruštiny

Co ti dá Logio na oplátku?

Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.

Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.

Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdoj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.

Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.

  • 5 týdnů dovolené
  • zdravé svačinky
  • multisportka
  • teambuildingy a společné akce
  • pet friendly office
  • notebook, telefon a firemní tarif
  • sick days


Informace o pozici

Společnost
Logio s.r.o.
Adresa
Na Brně 1972, Hradec Králové – Nový Hradec Králové
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.