Intrum Czech, s.r.o., pobočka Pardubice

přední světový poskytovatel služeb v oblasti správy pohledávek. Prostřednictvím širokého spektra služeb společnosti Intrum v oblasti řízení úvěrů, včetně finančních a inkasních služeb, pomáháme společnostem všech velikostí prosperovat tím, že zlepšujeme jejich cashflow, zlepšujeme likviditu a minimalizujeme rizika. Díky nám je obchodování jednoduché, bezpečné a spravedlivé. Staráme se, aby společnosti dostali zaplaceno a pomáháme lidem dostat se z dluhů. Tím přispíváme k stabilní ekonomice pro společnost, společnosti i jednotlivce.

Právě hledáme:

Bailiff Agenda specialist/ Specialista oddělení exekucí

Koho jsme si vysnili?

  • sympatického týmového hráče, který se nebojí komunikovat,
  • aktivní přístup je u něj samozřejmostí,
  • disponuje SŠ vzděláním (vhodné i pro absolventy),
  • AJ - min. mírně pokročilý, ;
  • s uživatelskou znalostí práce na PC (Word, Excel),
  • ochotou se dále vzdělávat - agenda je pestrá,
  • zodpovědného a pečlivého,
  • se smyslem pro detail,
  • nebojí se práce s čísly, poradí si s nimi v Excelu
  • právní povědomí v oblasti pohledávek a vymáhání výhodou, nikoliv podmínkou

Co bude Vaší náplní práce?

  • příprava exekučních návrhů
  • zodpovědnost za vedení kompletní agendy spisů předaných konkrétnímu exekutorskému úřadu (přípisy, dražby, ukončování, evidence apod.)
  • komunikace s exekutory, soudy a dlužníky
  • práce v informačním systému a systému exekutorů
  • práce s reporty
  • další operativní činnosti

Co Vám nabídneme?

  • 3 dny Sick days
  • 5 týdnů dovolené
  • skvělý kolektiv
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost kombinované pracovní doby - HO a v kanceláři
  • roční vánoční bonus
  • stravenky v hodnotě 105 Kč
  • firemní akce
  • místo výkonu práce v centru Pardubic
  • příjemný pracovní kolektiv
  • prostředí největší globální společnosti v oboru se švédským zázemím
  • prostor a podpora pro vlastní rozvoj
  • nástup možný ihned, případně dohodou
  • v tuto chvíli zástup za MD

Informace o pozici

Společnost
Intrum Czech, s.r.o.
Adresa
Za Pasáží 1609, Pardubice – Zelené Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 22 500 – 26 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.