TOTAL SERVICE a.s. působí na českém trhu téměř 25 let. Našimi zákazníky jsou středně velké a velké české společnosti, významné nadnárodní korporace i organizace statní správy.
Mnoho let v řadě se nám úspěšně daří získávat nové zákazníky a především zvyšovat objem poskytovaných služeb i obrat firmy.
V současnosti máme více než 120 zaměstnanců, z nichž okolo 80% tvoří technickou divizi, složenou z IT odborníků - techniků, konzultantů a analytiků.
Přestože neustále rosteme, jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům. Těší nás společná práce, naše projekty nám pomáhají se dále rozvíjet a vzdělávat a přinášejí neustálé inovace.
Každý z nás je zajímavou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.
Jsme hrdí na to, že stále ještě dokážeme udržet ducha rodinné firmy a lidský přístup uvnitř a neustále se zlepšovat směrem k našim zákazníkům.

IT Support Specialist

Máme za sebou další velmi úspěšný fiskální rok a abychom se mohli dále posouvat, potřebujeme nové kolegy!

Na nově vytvořená místa hledáme juniorní či seniorní kolegy/ně na pozice

IT Support Specialist

Co děláme?

Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury.
Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury.
Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení.
Klientské technologie jsou zajímavé a širokého spektra, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci.
Pocítíte je rozdíl oproti zaměstnání interního IT ve společnosti, kde jste jediný nebo jeden z mála techniků a jste nepostradatelný 24 hodin denně.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Vedoucí oddělení a týmů pravidelně komunikují se zaměstnanci a zaměřují se na jejich potřeby, zejména pozičního a expertního růstu. Ten je u nás díky množství nových a zajímavých technologií jistý – pokud zaměstnanec chce.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

Co nabízíme?

Absolventům a juniorním kandidátům zaučení na pozici
Pracovní doba – obvykle PO-PÁ 8:30 – 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
Profesní růst v rámci organizace - růst v rámci oddělení či přestupy do jiných týmů v rámci firmy jsou zcela běžné a v rámci rozvoje našich zaměstnanců i žádoucí
V závislosti na pracovních výsledcích a osobním růstu férové ohodnocení Vašeho úsilí (mzda, finanční i nefinanční odměny)

Jaké znalosti či zkušenosti od Vás očekáváme?

Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatné a slušné vystupování, komunikativnost a proaktivitu v jednání s klientem
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Znalost anglického jazyka na technické (IT) úrovni
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ - AKTIVNÍ ŘIDIČ

Co Vás čeká na této pozici?

Poskytování technické podpory našich klientů, ať už na dálku (ticketovací systém, telefonicky) či na místě u klientů

Spolupráce s kolegy v rámci týmů i s kolegy z jiných oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti

Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy

Občasné cestování v rámci poboček našich klientů – pouze v rámci ČR (obvykle Praha a širší okolí), v rámci 1 běžného pracovního dne (bez nocování), nejčastěji tvoří zhruba 30% pracovního měsíce (průměrně 7 dní na cestách) – může být vyšší v období dovolených (zástupy za kolegy)

Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Uděláme vše pro to, abychom Vám odpověděli v co nejkratším čase.


Informace o pozici

Společnost
TOTAL SERVICE a.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Správce operačních systémů a sítí, Pracovník help desku, Operátor, Support IS, Správce serveru
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


TOTAL SERVICE a.s.