Jsme Signi - rychle rostoucí technologická firma, parta profesionálů a nadšenců, ve které se pořád něco děje. Chceme zbavit svět papírových dokumentů – to je obrovská mise, se kterou každý den přicházejí nové výzvy.

Naše firemní kultura si zakládá na svobodě a zodpovědnosti. Umíme se rychle rozhodovat – nejsme svázáni zbytečnými pravidly a omezeními. Samozřejmě jsme ale zodpovědní za své jednání – vůči zákazníkům, kolegům i firmě.

Máme velké ambice – do 2 let chceme uzavírat 10 000 dokumentů denně v minimálně 5 zemích Evropy. Chceme být lovebrandem – pro naše zákazníky i zaměstnance. To vše také díky podpoře Seed Starteru České spořitelny. Přidejte se k nám – buďte Signi.

Account Manager pro partnery #elektronickypodpis

Hledáme sebevědomého člověka, který dokáže budovat velmi dobré vztahy s partnery a vylepšovat s nimi spolupráci. Někoho, kdo s námi zůstane dlouhodobě, má prokazatelné prodejní výsledky s B2B zákazníky a partnery, umí anglicky na komunikativní úrovni a má přehled v oblasti technologií. Pro naše partnery budete nejoblíbenějším člověkem, protože budou díky Signi bohatší.

VAŠE ROLE V SIGNI:

  • Řídit a organizovat prodej přes naše partnery - jedná se o nepřímý prodej
  • Zodpovídat za plnění rozvojového plánu a budovat dlouhodobé vztahy s partnery
  • Úzce spolupracovat s kolegy z marketingu na přípravě kampaní pro získání zájmu potenciálních partnerů
  • Zajistit integraci nabízených služeb s řešením třetích stran a spolupracovat s vývojovým týmem na realizaci
  • Sledovat trendy a neustále na sobě pracovat, protože budete obchodníkem a konzultantem zároveň
  • Budete mít možnost ovlivňovat vývoj produktu

BUDETE SIGNI POKUD MÁTE:

  • Zkušenosti s budováním a rozvojem partnerské sítě nebo key account managementem
  • Zkušenosti s prodejem pro B2B zákazníky
  • Prokazatelné výsledky v oblasti partnerského prodeje
  • Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Flexibilitu, tah na branku, odpovědnost, samostatnost
  • Schopnost dotahovat věci do konce

CO SIGNI NABÍZÍ:

  • Možnost být u něčeho velkého – revoluce v elektronizaci podepisování veškerých smluvních dokumentů
  • Vytvoříte společně s námi nejpoužívanější službu na elektronické uzavírání dokumentů v Evropě
  • Volnost a možnost seberealizace při práci, která vás bude naplňovat a bavit
  • Možnost pracovat se skvělým týmem, dostávat více zodpovědnosti, pracovně i osobnostně růst
  • Fixní finanční ohodnocení a k tomu bonusy navázané na obchodní výkon
  • Flexibilní pracovní dobu s neomezenou dovolenou – podle vašeho uvážení
  • Podporujeme home office – bereme work-life balance vážně
  • Budget na vzdělávání a osobní rozvoj
  • Zázemí malé ale zato ambiciózní firmy, kde nebudete zatížení zdlouhavým rozhodováním
  • Pohodové, neformální pracovní prostředí v klidné části Kavčích Hor
  • Dog friendly kancelář
  • Samozřejmostí je neomezená zásoba výborné kávy, čaje, společných akcí a dalších benefitů

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, napište pár vět o sobě a připojte svůj životopis a LinkedIn profil.


Informace o pozici

Společnost
Digital factory s.r.o.
Adresa
Na hřebenech II 1718/10, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Dog-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Prodej a obchod, Account Manager, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Digital factory s.r.o., Peter Angelovič