Kdo jsme

Máte už dost práce pro velké firmy, kde se osobního jednání sotva dočkáte? Chtěli byste mít možnost se šéfem se v klidu dohodnout jako člověk? Chybí Vám kolektiv, kde si lidé vycházejí vstříc místo toho, aby každý myslel jen sám na sebe? Chcete být součástí firmy, která si zakládá na poctivosti a férovosti nejen k zákazníkům a dobrovolně podporuje několik dobročinných organizací a komunitních spolků?

Odpověděli jste si v duchu alespoň jednou ANO?

A víte, že my zrovna hledáme nového kolegu do naší prodejny na Praze 5

Jaké máme požadavky

  • Samostatnost, pečlivost, loajalita.
  • Minimální požadované vzdělání – střední škola s maturitou.
  • Základní Aj pro komunikaci se zákazníky (občas k nám zavítá i zahraniční zákazník).
  • Znalost práce s PC MS Office.
  • Komunikační schopnosti a přirozené vystupování.
  • Schopnost vést malý tým a delegovat lehčí úkoly.
  • Zkušenost s vedením prodejny nebo menšího týmu lidí je značnou výhodou.


Co je hlavní náplní této práce

  • Komunikace, zákaznický servis. V případě potřeby i v Aj (výjimečně).
  • Základní práce v účetním systému (nebojte, všechno vás naučíme).
  • Expedice objednávek, komunikace s přepravními společnostmi.
  • Obsluha zákazníků na prodejně.
  • Řízení pomocného týmu, delegování úkolů a následná kontrola.
  • Průběžná kontrola stavu skladu, komunikace s některými dodavateli.

Jak by probíhal den

Vaší hlavní starostí je to, aby se zboží, které si zákazník objedná vždy dostalo až k němu a aby byl spokojený. Zákazník si většinou objedná zboží přes internetový obchod, ale je třeba obsloužit i zákazníky, kteří dorazí osobně na kamennou prodejnu. Vaše práce začíná většinou přijetím internetové objednávky, vystavením faktury a předáním objednávky ke zpracování pomocnému týmu. Následuje kontrola, zdali je objednávka kompletní, zabalení do krabice a příprava na vyzvednutí pro přepravní společnost. Po odeslání objednávek následuje uzavření dne a převážně automatické informování zákazníků o tom, že jejich zboží je na cestě. V průběhu dne je pak potřeba odpovídat na dotazy zákazníků a reagovat na případné problémy. Pravidelně je pak potřeba kontrolovat stav prodejny a skladu a v případě problémů je samostatně vyřešit, zaúkolovat pomocné pracovníky nebo informovat nadřízeného.

Pracovní doba

Nabízíme zkrácený úvazek s možností práce od pondělí do čtvrtka, následovat mohou 3 dny volna.

Benefity

  • Nabízíme firemní benefity na míru – sami nám řeknete, co by Vám udělalo radost.

Samozřejmostí jsou:

  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, minerálka, limonáda, nanuk/sladkost) zdarma.
  • Možnost mobilního telefonu i k soukromým účelům.
  • Sickdays nebo dovolená navíc jsou k dohodnutí.
  • Ve firmě nepracujeme o víkendech ani o svátcích a v období mezi vánočními svátky míváme celofiremní dovolenou, protože víme, že rodina je důležitá.

Přístup firmy k zaměstnancům

Našich zaměstnanců si vážíme a razíme heslo, že všechno je k dohodnutí, stačí přijít a podíváme se, co můžeme udělat.

Kolik zaměstnanců je na prodejně

Na prodejně na Praze 5 je standardně 2-3 členný tým. V sezónním období nám pomáhají brigádníci.

Nabízíme

  • Férovou a jednoduchou pracovní smlouvu
  • Slušné osobní jednání s možností domluvy
  • Mzdu 24.000 - 30.000 Kč brutto
  • Firemní benefity na míru
  • Práci v rodinném prostředí
  • Prostor pro vlastní kreativní tvorbu a realizaci
  • Práci na Praze 5 nedaleko metra Hůrka
  • Nástup možný ihned.

Pokud Vás tato pozice zaujala, dejte nám o sobě vědět, pošlete životopis. Těšíme se na Vás.


Informace o pozici

Společnost
PARACORD s.r.o.
Adresa
Kodymova 2539/8, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 24 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Vedoucí/manažer prodejny, Manažer prodejního týmu, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

PARACORD s.r.o.