Pro našeho klienta hledáme vhodného člověka se zkušeností z oboru a se zkušenostmi s vedením lidí

Náplň práce:

  • Kompletní řízení správy a údržby majetku ve vlastnictví firmy a pronajatých prostor a provozů (firma má centrálu, skladové prostory a cca 16 poboček - obchodů se skladovým zázemím po ČR + pár dalších nemovitostí ve vlastnictví či v pronájmu) a technického vybavení budov. Řízení po ekonomické, administrativní i technické stránce.
  • Vedení týmu technického zabezpečení budov, pravidelné údržby a oprav, BOZP
  • Zajištění ostrahy, úklidu, odpadového hospodářství
  • Komunikace s dodavateli a zajištění výběrových řízení
  • Tvorba a realizace investičních plánů tam, kde bude nutno (firma se chystá vybudovat nový centrální sklad - čili návrh ve spolupráci s externími firmami, plán, rozpočet, dohled nad realizací - čili dohled nad všemi fázemi)
  • Ve spolupráci s odd. nákupu plánování a zajištění nákupu potřebného technického zařízení / vybavení
  • Komunikace s úřady, jednání se státní správou
  • Pravidelný finanční a technický reporting zejména týkající se investic
  • Plánování a správa rozpočtu odd.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Škola technického směru výhodou - VŠ, SŠ (VŠ preferována)
  • Zkušenost z oboru - firma hledá člověka praktického, zkušeného
  • Ideálně zkušenost v přípravě a realizaci projektů se zaměřením na stavby
  • ŘP sk. B, aktivně používaný (k pozici je auto i k soukromému použití), ochota cestovat občas po republice. Zpočátku předpokládají, že se člověk seznámí se všemi nemovitostmi, takže cestování bude zpočátku více.
  • Manažerské dovednosti - pozice je ale i hodně výkonná, nejedná se o manažera, co bude jen ukazovat týmu, co má dělat, ale dokáže zhodnotit, kde je konkrétní problém, zda vlastní lidé stačí atd. Tým tvoří zejména odborní pracovníci - elektrikář, tým údržbářů atd.
  • Odolnost vůči stresu, flexibilita, hbitost v jednání, vyjednávací schopnosti
  • Důslednost, schopnost navrhnout řešení, dotáhnout do konce
  • Firma hledá stabilní typ člověka

Co firma nabídne:

  • Samostatnou a zodpovědnou manažerskou pozici ve stabilní (respektive rozvíjející se - viz vybudování nového centrálního skladu) firmě
  • Auto k soukromému použití
  • Benefity v dnešní době obvyklé (stravenky, cafeteria system, týden dovolené nad rámec zákoníku práce, odměny, sleva na firemní výrobky atd.)
  • Nástup ideálně co nejdříve, není to ale podmínkou, na dobrého člověka si firma počká (současný manažer dal výpověď ke konci srpna, nyní mu běží výpovědní lhůta. Bylo by dobré předání práce, ale facility je v pořádku dlouhá léta vedeno, takže se neočekávají kostlivci ve skříni). Ale nové projekty byly do této doby omezeně, čili nové projekty a odpovědnost za realizaci budou nově.
  • Centrála firmy je na Smíchově.

Pokud Vás pozice zaujala a splňujete podmínky (bez odpovídající praxe a zkušenosti s vedením lidí to nepůjde), zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis na adresu chlumska at sevenreasons.cz, nebo použijte tlačítka odpovědět. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
Seven Reasons s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Zařazeno: Stavebnictví a reality, Vrcholový management
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura