Jsme personálně poradenská společnost, pozice, které inzerujeme, hledáme pro naše klienty, společnosti české i nadnárodní, od velkých korporací po menší zastoupení i start-upy. Pokud se přesně v této konkrétní pozici nenajdete, neváhejte se na nás obrátit, zda nemáme pozici jinou, kterou tu neinzerujeme. Děkujeme.

FACILITY MANAGER

Pro našeho klienta hledáme vhodného člověka se zkušeností z oboru a s angličtinou na úrovni nejméně B2 a ideálně s vysokoškolským vzděláním

Náplň práce:

  • Kompletní řízení správy nemovitostí, fleet managementu a technického vybavení budovy, ve které firma sídlí (je to obchodní spol., je v pronájmu v nových prostorách). Starost o firemní stravování. Řízení po ekonomické i technické stránce.
  • Vedení týmu úklidu, zabezpečení budov a údržby - zajišťují externí firmy, půjde tedy o koordinaci. Zejména je pro firmu podstatné, objeví se věc k řešení, řeším, dám vědět, jak a kdy bude vyřešeno.
  • Komunikace s dodavateli firemních aut (u fleetu vše, od nákupu nových, po pravidelnou údržbu stávajících - ve firmě je hodně obchodníků, co hodně jezdí po republice, ty budete muset odchytit na technické prohlídky, zajistit školení řidičů ap. - máte k dispozici člověka, kterého budete vést)
  • Komunikace s dodavateli a zajištění výběrových řízení
  • Tvorba a realizace investičních plánů tam, kde bude nutno (spíše půjde o menší věci)
  • Pravidelný finanční a technický reporting
  • Úzká komunikace s manažery, kterých se dotýká náplň práce

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Ideálně VŠ - Technický nebo ekonomický směr výhodou
  • Zkušenost z oboru
  • Komunikativní AJ na úrovni nejméně B2, nepůjde jen o reporting, ale musíte se umět domluvit s centrálou, kde se hovoří anglicky; ve firmě samé cizinci nejsou
  • ŘP sk. B, aktivně používaný (k pozici není auto k soukromému použití, ale auto pro pracovní účely k dispozici bude, jedná se pouze o jedno místo, kde bude působit)
  • Manažerské dovednosti - pozice je hodně výkonná, nejedná se o manažera, co bude jen ukazovat týmu, co má dělat. Tým budou spíš tvořit zaměstnanci externích firem, které bude třeba koordinovat, hlídat si hospodárnost řešení.
  • Odolnost vůči stresu, flexibilita
  • Důslednost, schopnost navrhnout řešení, dotáhnout do konce.

Co firma nabídne:

  • Pracoviště v širším centru
  • Stabilní pozici ve stabilní firmě
  • Notebook a telefon k soukromému použití
  • Benefity v dnešní době obvyklé (stravenky, cafeteria system, týden dovolené nad rámec zákoníku práce, odměny atd.)
  • Sleva na firemní produkty
  • Nástup - ideálně únor 2022

Pokud Vás pozice zaujala a splňujete podmínky (bez odpovídající praxe a angličtiny to nepůjde, bohužel ani bez VŠ vzdělání), zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis na adresu chlumska at sevenreasons.cz, nebo použijte tlačítka odpovědět. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
Seven Reasons s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Ostraha a bezpečnost, Stavebnictví a reality, Facility Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura