Jsme společnost Partners media a dceřinou společností Partners Financial Services.a.s. Provozujeme největší český portál o financích Peníze.cz, tištěný a internetový magazínu FINMAG a spoustu dalších projektů.

Asistentka redačního oddělení/office manažerka

Do našeho týmu Partners Media hledáme posilu. Provozujeme největší český portál o financích Peníze.cz, na který měsíčně přijdou 2 milionu čtenářů, vydáváme časopisy FINMAG a HEROINE, a k nim taky weby Finmag.cz a Heroine.cz. K tomu všemu stavíme digitální agenturu a expandujeme do Polska a na Slovensko. A protože to všechno ve stávajícím týmu nestíháme, otvíráme pozici:

Office manažerku na 1/2 úvazek

Co tě čeká?

  • Administrativní výpomoc redakci a CEO
  • Kompletace autorských honorářů a podkladů pro fakturaci
  • Plánování schůzek a pomoc s organizací chodu redakce
  • Vyřizování korespondence (mailové i klasické)
  • Office management

Co od tebe očekáváme?

  • Nadstandardní komunikační dovednosti (asertivita, empatie…)
  • Výborná čeština – slovem i písmem
  • Dobrý angličtina velkou výhodou
  • Organizace práce
  • Samostatnost, důslednost, zodpovědnost
  • Ochota učit se nové věci
  • Proaktivní přístup, dodržování dohod, pečlivost
  • Znalost Microsoft Excel

Nejsme korporace, nejsme ani start-up. Takže tě neupapírujeme, ale máš jistotu, že tady budeme i za tři měsíce. Zažiješ u nás otevřenou firemní kulturu, kde má každý možnost ukázat, že na to má, a měnit věci k lepšímu. Na pracovišti jsou fajn kolegové, přátelská atmosféra, lidský přístup. Nabízíme pěkné kanceláře v Praze na Chodově, dobrou kávu a občas taky obědy zdarma a další příjemné zaměstnanecké benefity.


Informace o pozici

Společnost
Partners Financial Services, a.s.
Adresa
Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel