Simplea pro nás není práce. Děláme revoluci v pojištění.
" A strašně nás to baví.“
Hledáme dalšího nadšence, který se do toho pustí s námi!!

Back ofice specialista pro novou životní pojišťovnu SIMPLEA

Hledáme kvalitní spojku!

O nás

Česká finanční skupina Partners se z největší finančně poradenské společnosti na trhu rozrostla o vlastní investiční společnost, životní pojišťovnu Simplea, penzijní společnost Rentea a k tomu staví banku. A právě do naší životní pojišťovny Simplea hledáme další nadšence, konkrétně Administrativního pracovníka na podporu obchodu – život i penze.

Kdo je Simplea

Moderní česká pojišťovna, která staví na lidskosti a jednoduchosti. Simplea vznikala na zelené louce podle snů a představ zkušených manažerů v Simplea. Není zatížená korporátními zvyklostmi a nařízeními. Spojuje chytré technologie se zdravým selským rozumem a poskytuje životní pojištění, které jako jediné na trhu garantuje svým klientům plnění pojistných událostí. Simplea dokazuje, že životní pojištění se dá dělat i jinak.

Co tě čeká

  • Budeš „spojkou“ mezi provozním oddělením pojišťovny / penzijky a obchodní sítí (poradci)
  • Budeš řešit produktové, procesní i IT dotazy a podílet se na vylepšování procesů
  • Budeš sbírat a vyhodnocovat podněty z obchodní sítě
  • Budeš poskytovat podporu klientskému servisu


Vidíš se na této pozice? Pokud ANO, tak ti nesmí chybět:

  • Proaktivní přístup
  • Komunikační zdatnost, empatie
  • Schopnost pracovat v týmu
  • Nevadí ti pracovat 2 dny v týdnu na odpolední směnu – dá se to ale zvládnout i z domova.

Pokud máš zkušenosti z pojišťovnictví, doplňkového penzijního spoření či finančního poradenství máš VÝHODU. POKUD NE - NEVADÍ NENÍ TO PODMÍNKA

Co ti můžeme nabídnout

Pěkné kanceláře s moderními technologiemi v Praze na Chodově, dobrou kávu, příspěvek na stravování, středeční obědy zdarma. Podporujeme školení a využít můžeš další z řady firemních benefitů – sick days, cafeterie, Multisportkarty. NTB a telefon je samozřejmostí stejně jako firemní akce, příspěvek na penzijní připojištění, dny zdraví (očkování, vitamínové balíčky), pěknou relax zónu s občerstvením. Dle dohody si můžeš nastavit vlastní pracovní dobu a pokud budeš potřebovat klid na práci, home-office to jistí.


Informace o pozici

Společnost
Partners Financial Services, a.s.
Adresa
Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Asistent v pojišťovnictví, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel