Hledáte smysluplnou práci, kde se budete moci realizovat? Práci, která Vás bude naplňovat, a zároveň budete moci pomáhat potřebným?

Anděl Strážný, z.ú. je moderní registrovaná sociální služba tísňové péče, která poskytuje pocit jistoty a bezpečí a pomoc v krizových situacích 24 hodin denně, 365 dní v roce v rámci celé České republiky. Prostřednictvím SOS tlačítka pomáhá doma i venku seniorům i lidem s postižením ve chvílích, kdy jsou sami.

Do našeho „Andělského týmu“ nyní hledáme samostatného člověka, který si umí skvěle zorganizovat svůj čas, nebojí se komunikovat s týmem ani s veřejností, nejsou mu cizí sociální sítě ani moderní technologie a nebojí se řídit auto. Zapadne k nám člověk, kterému je blízká naše cílová skupina a svou práci dělá srdcem. Uvítáme člověka, který je otevřený, přátelský a komunikativní. Člověka, který má cit pro psaný projev a ví, jak prostřednictvím textu, předat to podstatné.

Co budete dělat?

  • prezentace služby tísňové péče (sociální odbory měst a obcí, krajské úřady, kluby seniorů aj.) v rámci přidělených krajů (Jihomoravský, Zlínský)
  • komunikace s veřejností, tiskem a médii
  • tvorba příspěvků na sociální sítě
  • grantové žádosti (přihlašování organizace do vyhlášených grantů, hlídání termínů a aktivní vyhledávání nových příležitostí)
  • aktivní spolupráce s kolegy z týmu
  • vyhledávání nových příležitostí ke zvýšení osvěty o tísňové péči
  • spolupráce na textech a přípravě vizuálů pro jednotlivé projekty
  • spolupráce na přípravě zpravodaje organizace

Který kandidát je pro nás vhodný?

  • SŠ/VŠ
  • řidičský průkaz - aktivní řidič podmínkou
  • OZP výhodou
  • kurz PSS výhodou
  • znalost práce na PC
  • zodpovědnost a samostatnost
  • komunikační dovednosti
  • prezentační dovednosti
  • schopnost pracovat v týmu
  • znalost správy sociálních sítí
  • zkušenosti v copywritingu vítány
  • nástup leden 2022

Co nabízíme?

  • zajímavou a kreativní práci
  • skvělý tým kolegů, který si pomáhá
  • zajímavé a motivující finanční ohodnocení
  • samostatné organizování práce
  • částečný home office
  • služební notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem
  • sdílený služební automobil
  • zázemí kanceláře v Brně

Zaujal vás náš inzerát? Pošlete nám životopis s motivačním dopisem. Výběrové řízení je dvoukolové. Uchazeči vybraní v prvním kole budou vyzváni, aby se dostavili k osobnímu pohovoru, který se bude konat v kanceláři na pobočce v Praze. Součástí druhého kola výběrového řízení je rovněž vypracování drobného úkolu. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
Anděl Strážný, z.ú.
Adresa
Čechyňská 365/23, Brno – Trnitá
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 34 400 – 37 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Služby, Administrativní pracovník, Marketingová komunikace, Specialista PR, Project Manager, Editor, Copywriter
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.