Astratex patří mezi silné značky a je leaderem v oblasti on-line prodeje podprsenek a plavek na středoevropském trhu. A nezůstáváme jenom u podprsenek, máme i široký výběr pánského spodního prádla. V současnosti působíme na 11 trzích a právě chystáme vstup do regionu DACH.

Datový analytik v Ecommerce | e-shop Astratex

Insights z datových analýz jsou klíčové pro rozhodování a budování strategie většiny firem. Je to tak i u nás, proto tu najdete BI tým i pozice datových analytiků v dílčích odděleních (budete mít od koho se učit).

Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?

Aktivity našeho marketingového oddělení CRM (Markteting - Customer Relationship management) se tvoří na základě 2 vstupů - odborných znalostí týmu a jasných výstupů a doporučení vyplývajících z datových analýz.

CRM Data (např. objednávkách, produktech a další data související s profilací zákazníka) sbíráme v BigQuery a nástroji Exponea, který má nastavený základní user friendly reporting, ale to nám nestačí. Chceme znát víc a rozumět chování zákazníka, vlivu jednotlivých faktorů na jeho nákup, stejně jako sledovat výsledky kampaní nebo vývoje zákaznické báze.

Čemu se u nás budete věnovat:

  • Správa dat, odpovědnost za jejich správnost a v případě chybovosti zajištění nápravy
  • Vytváření datových modelů podporujících rozhodování týmu a zvýšení jeho performance (např. jak a podle čeho segmentovat zákaznickou bázi, jaká je optimální frekvence komunikace, vzorce zákaznického chování, atd.).
  • Reporting (psaní dotazů na data v SQL)
  • Analýza vazeb a souvislostí mezi dat a vizualizace datových analýz v Power BI (např. výsledky kampaní, vývoj zákaznické báze, atd.)
  • Odpovědnost za správnou interpretaci, prezentace doporučení

Co za zkušenosti/ dovednosti se ti budou hodit:

  • Praktická znalost SQL alespoň 1 rok
  • Výhodou znalost Keboola, CRM nástrojů např. Exponea, Emarsys nebo jiné
  • Výhodou znalost reportingových nástrojů (Power BI nebo Tableau, GoodData)
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, logické myšlení a chuť se vzdělávat

Co by vás mohlo zajímat:

  • Jsme jeden z největších online shopů se spodním prádlem ve střední Evropě a expandujeme do dalších zemí
  • Máme kanceláře v Praze v Holešovicích, kde bude i vaše místo, centrálu najdeš v Náchodě
  • Je nás více jak 300, v Praze sedí asi 60 tvých budoucích kolegů a kolegyň
  • Po celou dobu naší historie jsme v černých číslech


Co nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu a možnosti home office (i mimo covid situaci) nebo chození do kanceláře
  • Benefity jako jsou 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisportka, zaměstnanecká sleva na naše produkty
  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů, odpovědnost
  • Spolupráci na HPP či IČO

TVOŘ S NÁMI ASTRATEX
Společně zvládneme velké věci!


Informace o pozici

Společnost
ASTRATEX s.r.o.
Adresa
Na Maninách 315/4, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: Marketing, Marketingový analytik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.