Společnost Ticketmaster je světovou jedničkou v oblasti prodeje vstupenek, která se pyšní řadou špičkových technologických řešení a bezkonkurenčním dosahem. Má za sebou již více než čtyřicet let zkušeností na trhu a v roce 2019 prodala více než 500 milionů vstupenek po celém světě. Společnost Ticketmaster působí ve 32 zemích a v roce 2017 zahájila činnost také v České republice.

Ticketmaster Česká republika, a.s. spolupracuje s celou řadu pořadatelů, zabývá se komplexním řešením prodeje vstupenek. Zajišťuje prodej vstupenek prostřednictvím své prodejní sítě, kterou tvoří internetový prodej, obchodní oddělení společnosti a síť prodejních míst po celé ČR. Poskytuje řadu nástrojů, produktů a služeb, které umožňují snadný nákup a odemykají fanouškům svět zábavy.

Do našeho oddělení IT/Field Operations hledáme člověka, kterého baví zajímavé prostředí kulturních a sportovních akcí - od malých klubů a divadel až po velké koncerty nebo festivaly po celé ČR, člověka, který má zájem zajišťovat kontrolu vstupenek na akcích a starat se o prodejní místa (počítač, tiskárna, atd.) tak, aby akce proběhly v pořádku. Hledáme spolehlivého kolegu, který pomůže v technických záležitostech svým kolegům v týmu.

Co vás čeká

  • Instalace a správa HW/SW pro kontrolu vstupu, pro prodejní místa a pro pořadatele
  • Plánování a příprava kontroly vstupu na kulturní a sportovní akce
  • Organizace kontroly vstupu na akcích - často ve večerních hodinách a o víkendech
  • Zajištění a zaškolení externích pracovníků pro vybrané akce
  • Podílení se na provozu helpdesku pro pořadatele a prodejní místa
  • Správa seznamu HW a jeho využití na akcích
  • Vytváření potřebných návodů k použití
  • Poskytování technické podpory pro ostatní oddělení

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Výborné znalosti OS Windows a MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Pokročilé zkušenosti s instalací, nastavením a správou tiskáren
  • Základní znalosti sítí a síťových prvků
  • Výborné organizační a dobré komunikační schopnosti
  • Spolehlivost a zodpovědnost
  • Zvládání stresových situací
  • Plynulá znalost českého jazyka
  • Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni (B1)
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Znalosti OS Android a MacOS

Informace o pozici

Společnost
Ticketmaster Česká republika, a.s.
Adresa
Jungmannova 26/15, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Správce aplikačního SW, Technik HW, Pracovník help desku, Operátor, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Ticketmaster Česká republika, a.s., Robert Líška