Do Datawepsího Tribu obchodního týmu hledáme novou krev, parťáka, se kterým si sedneme.

Rozumíš retailu v online prostředí? Chápeš výzvy, které musí zdolat distributoři a brandy, co prodávají zboží online? Dokážeš najít win-win řešení a cestu, jak mohou naše nástroje online retailerům skutečně pomoci a ještě jim je dokážeš prodat? Odpověděl/a sis na všechny otázky ano? Pak už se těšíme, až tě poznáme.

Co bys u nás dělal/a:

  • Budeš vyhledávat nové obchodní příležitosti a chodit na schůzky, které vypadnou z marketingu nebo si je nachystáš sám.
  • Čeká tě navazování vztahů s novými klienty a musíš se snažit pochopit jejich byznys.
  • Budeš navštěvovat oborové eventy, networkovat a budovat síť svoji klientů.
  • Vytvoříš byznysové návrhy řešení pro klienty na základě našich nástrojů a prodáš klientovi navržené řešení.
  • Navíc buduješ a udržuješ vztah s důležitými stávajícími klienty a rozvíjíš s nimi byznys (up-sell, cross-sell).
  • Všechny informace poctivě zapisuješ do CRM a předáváš feedback z trhu na produkty produktovému oddělení.
  • Aktivně rozvíjíš své znalosti a schopnosti a pochopení trhu.

Co už máš zmáknuté a jaký/á jsi:

  • Sympatický/á, komunikativní, cílevědomý/á s jasným tahem na branku
  • Dotahuješ věci do konce a nenecháváš je jen tak viset v prostoru
  • Máš ecommerce zkušenost alespoň 2 roky (práce v eshopu, agentuře nebo poskytovateli jiných služeb a nástrojů pro eshopy, značky, distributory)
  • Umíš naslouchat, zaměřuješ se na klienta i výsledek, jsi empatický/á a vytrvalý/á, pravidla ti nejsou cizí a ve věcech Ti nevládne chaos
  • Máš dobrou češtinu a angličtina pro Tebe není španělská vesnice
  • Prezentační schopnosti máš v malíku - zvládneš se bavit s lidmi po telefonu a napsat chytlavý a čtivý e-mail nebo vést obchodní jednání naživo či v onlinu
  • Dokážeš networkovat na akcích a využít i kontaktů svých kolegů
  • Na sociálních sítích (hlavně LinkedIn) nemáš v kontaktech jen svoji babičku a vzdáleného strýčka, ale umíš je využít i pro obchod.
  • Nelekneš se inovací a automatizace
  • Udržuješ si přehled o e-commerce a online retail trhu (nebo se v něm umíš co nejrychleji skvěle zorientovat) a přinášíš vlastní nápady, jak obchodně uspět

Kdo jsme, co děláme a jaké hodnoty vyznáváme:

  • Tvoříme nástroje pro datovou analýzu a automatizaci v online retailu
  • K našim klientům patří velké e-shopy jako Mall, Alza, Datart nebo Notino, a také distributoři a značky jako Cybex, Brit nebo Philips
  • A chceme získat další. Chceme růst
  • A právě do tohoto týmu hledáme posilu na pozici B2B obchodního konzultanta zaměřeného na eshopy, distributory a značky v CEE

Naše hodnoty nejsou jen fráze:

  • Věříme v otevřenost za účelem vzájemné důvěry a respektu, vnitřního bezpečí a spolupráce
  • Věříme, že díky neustálému rozvoji a vzdělávání se dokážeme adaptovat, růst a uspět v jakékoliv době
  • Zakládáme si na tom, že naše produkty jsou užitečné a mají pozitivní dopad na lidi, firmy a svět
  • Zastáváme zodpovědný a angažovaný přístup ke všemu, co děláme
  • Zakládáme si na tom, že technologicky dospíváme, ale nestárneme


Co ti nabízíme:

  • Smysluplnou práci v níž je cílem najít win-win řešení pro klienta
  • Primárně spolupráci na fakturu
  • Fix a hodnocení podle přineseného byznysu
  • Vybavení pro práci
  • Super partu lidí, která mění středoevropský online retail
  • Už teď se těšíme, až se s tebou potkáme na online call

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Karolinská 650/1, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Heureka Group a.s., Michaela Petrová