Asistentka centrály společnosti

Jste pozitivní a věčně usměvavý člověk, který má rád kontakt s lidmi a dokáže vytvořit příjemnou atmosféru?

Dokážete se domluvit s každým – slušně s úsměvem a přesností?

Nepanikaříte, jakmile se sejde více úkolů najednou?

Na naši brněnskou centrálu právě vyhlašujeme výběrové řízení na asistentku centrály společnosti, jejíž náplní práce bude zejména:

Vítat s úsměvem klienty a obchodní partnery – nabídka občerstvení
Přijímat a předávat vzkazy pro příslušné kolegy
Třídit poštu, platit faktury
Organizovat bezproblémový chod kanceláří, komunikovat se správou budovy a dodavateli
Chystat podklady na porady a školení, případně organizovat menší firemní eventy
Spravovat rezervační systém zasedacích místností
Zajišťovat, aby recepce, kanceláře a ostatní prostory centrály vypadaly čistě uklizeně a reprezentativně

Co požadujeme:

Příjemné vystupování
Kvalitní mluvený a písemný projev
Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
Dobrá znalost práce na PC a balíčku MS office (Word, Excel, Powerpoint)
Smysl pro pořádek a svědomitost
Pozitivní přístup k práci
Vysoké pracovní nasazení a důslednost

Co nabízíme:

Stabilní a zajímavou práci na HPP
Mladý a přátelský pracovní kolektiv
Práci v reprezentativních prostorách 18. patra nejvyšší budovy ČR – AZ Tower
Nejrůznější vzdělávací kurzy v rámci osobního rozvoje
Účast na firemních akcích a eventech za účasti známých osobností


Zaujali jsme Vás? Zašlete nám strukturovaný životopis s aktuální fotografií včetně motivačního dopisu a my Vás budeme obratem kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
Prosperity Financial Services a.s.
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Prosperity Financial Services a.s., Věra Kolářová