Pro našeho klienta, společnost, která vyrábí, vyvíjí a prodává elektronické systémy s působností v několika zemích celého světa, hledáme vhodného kandidáta na pozici Back Office Assistant.

Náplň práce:

  • Komunikace se zahraničními zákazníky (řízení komunikace s obchodním oddělením nebo výrobou a vývojem, tak aby zákazník obdržel odpověď)
  • Facebooková a Instagramová poradna (po zaučení)
  • Aktualizace obsahu webových stránek, datasheetů a jiných obchodně-marketingových materiálů ve spolupráci s externími editory a grafikem
  • Příprava podkladů pro jednání a dalších dokumentů - práce s MS Office
  • Tvorba zahraničních projektových nabídek (po zaučení)
  • Administrativní podpora jednatele společnosti – potvrzování schůzek, ad hoc úkoly

Požadujeme:

  • Anglický jazyk aktivně slovem a písmem podmínkou !!!
  • Francouzský nebo Německý jazyk aktivně slovem a písmem výhodou
  • Znalost českého jazyka (komunikace s kolegy, externími spolupracovníky)
  • Zkušenosti na pozici asistenta/ky nebo administrativní podpory
  • Komunikativnost a asertivní chování – jsi milý/á v každém ohledu
  • Perfektní ovládání MS Word - Excel a Outlook
  • Chuť pracovat a učit se novým věcem
  • Umíš se zaměřit na spokojenost našich obchodních partnerů/zastoupení
  • Nebojíš se komunikovat se zahraničními partnery a chceš se v tom zlepšovat
  • Zvládáš občasné stresové situace
  • Jsi týmový hráč

Nabízíme:

  • Práci na plný/částečný úvazek – vhodné i pro studenty
  • Zajímavé pracovní uplatnění ve stabilní a perspektivní společnosti
  • Finanční ohodnocení 40 000 - 42 000 Kč
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Kompletní zaučení
  • Možnost flexibilního nastavení pracovní doby – vhodné ke studiu
  • Bonus za docházku 1 000 Kč
  • Dovolená navíc až 33 dnů
  • Sick days 5
  • Příspěvek na sport (Multisport karta)
  • 13. plat
  • Prémie dle výsledku a produktivity
  • Cafeterie na pracovišti
  • Nástup dle dohody
  • Místo výkonu práce: Praha

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Společnost
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 42 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Administrativní pracovník, Marketingová komunikace, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Zadavatel: Personální agentura

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.