O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
  • ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


Náplň práce:

  • Administrace dotačních výběrových řízení v gesci ČRA;
  • Vedení malého týmu pracovníků;
  • Aktivní účast na digitalizaci procesu příjmu žádostí a zpracování udělených dotací;
  • Podpora řízení projektů zahraniční rozvojové spolupráce;
  • Management horizontálních dotačních programů pro NNO;
  • Monitoring a kontrola realizace dotačních projektů;
  • Vedení evidence poskytnutých dotací včetně finančního reportingu;
  • Komunikace a prezentace dotačního mechanismu příjemcům;
  • Sledování kontextu dotačních mechanismů v ČR i v rámci programů EU;
  • Příprava podkladů pro publikační činnost ČRA (výroční zprávy, informování veřejnosti);
  • Ad hoc agenda dle zadání ředitele ČRA a vedoucího oddělení.

Pozice vyžaduje:

  • Státní občanství ČR;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Ukončené VŠ vzdělání;
  • Znalost problematiky poskytování dotací a neziskového sektoru v ČR;
  • Min. 4 roky praxe v oblasti správy dotaci, administrativy státní správy nebo podobné;
  • Zkušenost se softwarovým zpracováním dotací popř. implementací softwaru výhodou;
  • Zkušenost a orientace v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce výhodou;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
  • Znalost práce s počítačem, především MS Office – Excel;
  • Pečlivost a dobré komunikační i prezentační schopnosti.

Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení státní, neziskové a business sféry s rozvojovými projekty;
  • Možnost učit se, vzdělávat a odborně růst;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v centru Prahy;
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, příspěvek na vzdělávání, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
  • Pružnou pracovní dobu, která umožňuje sladění osobního a pracovního života (Home Office);
  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v rozsahu celého pracovního úvazku.

Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení

Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 1.10.2021 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce;
  • Motivačního dopisu v českém jazyce.

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.


Informace o pozici

Společnost
Česká rozvojová agentura
Adresa
Nerudova 257/3, Praha – Malá Strana
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 40 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Project Manager, Pracovník charity, Referent, Vedoucí odboru/oddělení, Specialista na fondy EU
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Česká rozvojová agentura, Alexandra Krahulíková