AGEL je nejúspěšnějším poskytovatelem zdravotní péče ve Střední Evropě. Jen v České republice v současné době provozuje 13 nemocnic, síť poliklinik, lékáren, laboratoří, distribuční společnosti a další specializovaná zdravotnická zařízení. Od roku 2006 působí také na Slovensku.

V současné chvíli hledáme zkušeného člověka, který bude kompletně aplikačně spravovat CRM aplikaci pro obchodní oddělení.

Máte-li dlouholeté zkušenosti na této pozici, nebojíte se nových výzev, do práce přicházíte s úsměvem a umíte vést tým lidí, pak hledáme právě Vás!

Charakteristika pozice:

  • primární kontaktní osoba pro oblast CRM,
  • pomáhá uživatelům s produkční podporou aplikace,
  • koordinuje a usnadňuje orientaci uživatelů v CRM (schůzky, obchodní případy, návrhy a prezentace statistik apod.),
  • využívá CRM dodavatele a další interní týmy k přijímání, vyhodnocování a kompletním analýzám, které podporují rozvoj platformy CRM,
  • podporuje provozní nástroje a procesy obchodního oddělení AGEL,
  • datová a analytická podpora požadavků obchodního týmu – příprava regionálního rozdělení plánů,
  • účastní se na souvisejících projektech a plní další úkoly podle zadání v oblasti CRM,
  • podílí se na strategickém plánování.

Požadujeme:

  • praxe se správou CRM aplikace minimálně 2 roky,
  • velmi dobrá znalost MS Excel,
  • komunikační a prezentační dovednosti,
  • koncepční analytické myšlení,
  • znalost obchodních procesů výhodou,
  • znalost zdravotnického prostředí výhodou,
  • samostatnost a spolehlivost.

Nabízíme:

  • zajímavou a kreativní práci,
  • stabilní zázemí velké zdravotnické skupiny,
  • jistý příjem každý měsíc + čtvrtletní odměny,
  • služební telefon a notebook,
  • 5 týdnů dovolené + sick days,
  • stravenky,
  • příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění,
  • příspěvky na sportovní aktivity, kulturu, očkování a medikamenty a mnoho dalších benefitů.

Místo výkonu práce:

  • Ostrava / Praha

Informace o pozici

Společnost
AGEL a.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Marketing, Prodej a obchod, CRM specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.