Do nového týmu naší start-up dceřiné společnosti hledáme parťáka s notnou dávkou pečlivosti a preciznosti. Naše start-up dceřiná společnost podniká v oblasti retailu a HORECA. Nabízí jedinečný produkt, má ambici rychlého úspěchu na českém trhu i v zahraničí. Hledáme pravou ruku a parťáka pro obchodní tým, našeho skladníka a kolegy z marketingu.

PRACOVNÍK BACK OFFICE - zkrácený úvazek

Co vás čeká:

  • Vedení, administrace agendy přijatých faktur a kontrola účetních dokladů
  • systémová práce v programu POHODA (příjemky, výdejky, dodací listy)
  • vedení pokladny a zajištění oběhu účetní dokladů
  • příležitostní příprava zásilek pro naše zákazníky
  • zpracování B2B objednávek
  • spolupráce s kolegy z obchodního týmu a společná podpora zákazníků
  • komunikace a úzká spolupráce s externí účetní firmou
  • podpora marketingu, spolupráce na přípravě externích akcí a marketingových balíčků.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

Oceníme zkušenost na obdobné pozici-min 2 roky

  • SŠ/ÚSO ekonomického směru, nebo jste prošli rekvalifikačním kurzem
  • ovládáte PC na základní úrovni (umíte v MS Excelu jednoduché tabulky, napsat dopis v MS Wordu).
    Používáme aplikace Mkasa, Balikobot a jiné.

Očekáváme a předpokládáme u vás:

  • Pečlivost, šetrnost, trpělivost
  • flexibilitu, jsme start-up firma a procesy tvoříme, nemáme vše určené a pojmenované.

Výhodou bude:

  • Budete-li umět v programu POHODA
  • máte-li zkušenosti z e-shopu, zákaznického servisu.

Co vám můžeme nabídnout

  • Budeš pracovat ve 100 % české firmě, které se daří, lidé ji mají rádi a kde se dobré nápady doopravdy realizují
  • jsme malý rodinný kolektiv s velkými plány a ambicemi, rychle se dokážeme domluvit a rozhodnout
  • dokážeme se domluvit na flexibilní pracovní době
  • balíček zaměstnaneckých benefitů na sport, volnočasové aktivity, e-stravenky a jiné prima výhody.

Zaujali jsme vás? Pošlete strukturovaný životopis a motivační dopis, proč jste se pro nás rozhodli.
Už teď se těšíme na vaše odpovědi.


Informace o pozici

Společnost
CrossCafe original s.r.o.
Adresa
Ledecká 2207/19, Plzeň – Bolevec
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel