Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Specialista zákaznické linky

Pojď pracovat na nejlepší zákaznickou linku! ☎️ Staň se hlasem Shoptetu, který klienty potěší, kdykoliv nám zavolají. Žádný prodej, nebo vnucování služeb, ale užitečná práce a pomoc našim zákazníkům. Fix od 32.000 Kč, práce na HPP na dobu neurčitou a skvělý tým.

Co bude náplní tvojí práce?

  • Budeš zodpovídat hovory na našem zákaznickém telefonním čísle.
  • Poradíš klientům se vším, co je zajímá.
  • Dotazy zákazníků se nejčastěji týkají nastavení e-shopu, administrace položek či nastavení jazykových mutací.
  • Budeš s nimi kontrolovat výběr ideálního tarifu nebo vysvětlíš potřebné o fungování našeho produktu.
  • Na řešení náročných klientských požadavků budeš spolupracovat s technickým helpdeskem.
  • Budeš pracovat v malém a sehraném týmu telefonních specialistů.
  • Tvým cílem bude spokojený zákazník.


Hledáme zrovna tebe, pokud:

  • Opravdu Tě baví klientům pomáhat.
  • Máš zkušenosti s telefonickou podporou klientů.
  • Máš milý a usměvavý hlas po telefonu.
  • Rád se učíš a zkoumáš nové IT systémy.
  • Umíš podávat i složité informace jednoduše.
  • Máš talent předvídat a poradit klientovi i ve věcech, na které se přímo neptá, ale mohly by mu pomoct.
  • Pokud Tě láká svět e-shopů, máš body navíc!
  • Bez problémů se domluvíš anglicky.

Proč pracovat u nás?

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu - https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3034878-shoptet-a-s.

Informace o pozici

Společnost
Shoptet a.s.
Adresa
Rohanské nábřeží 670/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Shoptet s.r.o., Patrícia Tothová