Společnost TKF byla v roce 1997 průkopníkem a přivedla na český trh nůžkové stany. Postupem času došlo k rozšíření nejenom o vlastní výrobu v Otrokovicích, ale také o další produkty či služby pro eventový trh. Začátkem roku 2020 se společnost přestěhovala do nových vlastních prostor a sídlí tak na hranici Prahy a lokality Sulice – Hlubočinka.

Dnes eventové vybavení nejenom prodáváme, ale díky vlastní půjčovně i zapůjčujeme, kompletně servisujeme a díky profesionálnímu poradenství a zkušenostem navrhujeme komplexní řešení eventů na míru.

Nákupčí / Produktový(á) manažer(ka)

Máte procesní a obchodní myšlení, uvažujete logicky a umíte vyjednávat?

Máte za sebou dobré výsledky z oblasti nákupu a nákupní procesy Vám nejsou cizí? Dokážete kromě samotného nákupu a vyjednávání s dodavateli přinést našemu portfoliu i něco nového? Pokud jste komunikativní, máte inovativní nápady a nezaskočí Vás angličtina, pak hledáme právě Vás.

Co Vás čeká?

  • odpovědnost za řízení nákupních procesů a dodržování stanovených KPI ve společnosti na základě sezónnosti, anebo ad-hoc nákupních potřeb,
  • pravidelné jednání se stávajícími dodavateli (Evropa, Asie), vyhledávání nových dodavatelů, zavádění a kontrola domluvených obchodních podmínek, uzavírání smluv,
  • udržování dobrých odběratelsko-dodavatelských vztahů, návštěvy dodavatelů v ČR i zahraničí,
  • procesní nastavení a odpovědnost za pravidelnou aktualizaci nákupních cen v interních systémech,
  • vlastní návrhy na rozvoj a inovaci produktů na základě rešerše světového trhu,
  • tvorba podkladů pro technické specifikace a návody produktů, včetně realizace produktového školení pro obchodní oddělení,
  • příprava podkladů pro zařazení nových produktů anebo vyřazení stávajících z portfolia,
  • spolupráce na tvorbě kalkulací atypických zakázek pro klíčové zákazníky společnosti (účast na jednáních),
  • průběžná spolupráce s oddělením logistiky a výroby, odpovědnost za včasné dodávky zboží a materiálu v požadované kvalitě a množství,
  • dohled nad řešením reklamací u dodavatelů,
  • monitoring konkurence,
  • reporting.

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ, anebo SŠ vzdělání – technické zaměření výhodou,
  • prokazatelnou zkušenost na pozici nákupčího nebo produktového manažera,
  • dobrou znalost anglického jazyka, znalost dalšího jazyka výhodou,
  • silné vyjednávací schopnosti a tah na branku,
  • schopnost logického uvažování,
  • inovativní přístup,
  • vysoké pracovní nasazení, ochotu cestovat,
  • pokročilou znalost práce na PC (MS Office),
  • odolnost vůči stresu,
  • řidičské oprávnění sk. B.

Těšit se můžete na:

  • zaměstnání u stabilní firmy v mladém kolektivu a v příjemném pracovním prostředí,
  • žádný „hot-desking“ – každý zaměstnanec má svůj pracovní stůl,
  • motivující pracovní ohodnocení,
  • služební automobil i pro soukromé účely
  • balíček benefitů TKF,
  • mimořádné roční odměny,
  • mobilní telefon a notebook,
  • zajímavou a odpovědnou práci.

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám prosím Váš strukturovaný životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.


Informace o pozici

Společnost
TKF, spol. s r.o.
Adresa
Hlavní 1192, Sulice – Hlubočinka
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Vrcholový management, Nákupčí, Supply Chain Specialist, Ředitel/manažer nákupu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

TKF, spol. s r.o., Alena Masáková
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.