ORLEN Service Česká republika s.r.o. byla založena v prosinci 2019 a je původní společností ORLEN Serwis S.A.. Společnost patří do Kapitálové Skupiny ORLEN (GKN ORLEN), jednoho z největších a nejlépe hodnocených zaměstnavatelů v Polsku. Poskytujeme služby v oblasti automatizace, mechanizace, elektrických a rotačních strojů pro kapitálovou skupinu. Hlavní činnost společnosti je zaměřena na údržbu provozů průmyslových zařízení, servisních zařízení a instalací, provádění oprav a diagnosticko-měřicích služeb. Náš tým se skládá z více než 320 zaměstnanců - zkušených automatiků (MaR), elektrikářů, statických mechaniků a mechaniků rotačních strojů, inženýrů podpory výroby a odborníku z podpůrných oddělení.

Finanční controller

Za 2 roky jsme zdvojnásobili počet zaměstnanců a stále rosteme, proto potřebujeme posílit i naše finanční a controllingové oddělení. Hledáme třetího do týmu controllingu, který by se ujal nové židle a pomohl nám nastavit procesy a fungování společnosti.

Mezi Vaše hlavní úkoly bude patřit:

  • reporting dat na týdenní, měsíčních i kvartální bázi,
  • spolupráce s účetními při zpracování měsíční účetní závěrky,
  • kontrola účetních dat, vyjasnění odchylek a nesrovnalostí,
  • vytváření forecastů a plánů,
  • rekalkulace hodinových sazeb za prodávané služby,
  • spolupráce při nastavování systému SAP, zautomatizování procesů, nastavení reportingu,
  • hlídání budgetů a nákladů společnosti.

Potřebujeme, abyste měl(a):

  • praxi ze stejné nebo obdobné pozice v délce alespoň 2 let,
  • vzdělání ekonomického směru – oceníme základní znalost účetnictví, podnikových financí atd.,
  • pokročilé znalosti MS Excel – kontingenční tabulky, Svyhledat, Vyhledat, index, makra, kombinované vzorce aj.,
  • znalost anglického jazyka – komunikační úroveň pro výměnu emailů a občasný video call s mateřskou centrálou, i některé reporty bývají v angličtině,
  • zkušenosti s prací v SAPu,
  • logické a analytické myšlení, týmového ducha a odolnost vůči práci pod tlakem, některé deadline jsou neúprosné,
  • znalost polského jazyka je velice vítána, vzhledem k časté spolupráci s mateřskou centrálou v Polsku.

A co Vám můžeme nabídnout my?

  • 25 dnů dovolené,
  • zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hod. týdně,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na stravování ve formě SODEXO Gastro Pass Card,
  • Velikonoční a Vánoční bonusy,
  • mimořádné odměny za dobře odvedenou práci,
  • flexibilní pracovní dobu – příchod mezi 6:00—8:00 hod. je v pořádku,
  • 15 dnů na home office ročně, po dohodě a zaškolení i více,
  • stabilní prostředí společnosti patřící do mezinárodní kapitálové skupiny ORLEN.

Nástup preferujeme ihned, případně dle dohody.

Místo výkonu práce je areál Unipetrol RPA v Litvínově.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem a my Vás budeme kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
ORLEN Service Česká republika s.r.o.
Adresa
Litvínov – Záluží
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 55 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Financial Controller
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ORLEN Service Česká republika s.r.o., Kristýna Strnadová