KDO JSME?


Jsme vedoucí relokační agenturou, která pomáhá stovkám klientů ze zahraničí se stěhováním do Prahy. Našim klientům pomáháme se zajištěním dlouhodobých víz a pobytů, pracovních povolení, živnostenských oprávnění apod. Dále také pomáháme s hledáním ubytování, zařizováním bankovních účtů či sháněním školek pro děti.

Čím vynikáme?
 
Máme profesionální, zároveň však i neformální přístup - naším cílem je být "Your first friend in Prague!". Jsme mladý dynamický tým - žádné velké HR oddělení, žádná neosobní komunikace, žádné šilené vedení - založili jsme firmu před desetí lety ve dvou, a i nyní si stojíme za svými zásadami!

Po Covidu znovu rosteme, pojdˇme růst s námi!

CO VÁS ČEKÁ?


- kompletní zajištění dlouhodobého víza či pobytu pro klienty od prvotní (e-mailové, telefonické) komunikace s klientem, přes osobní schůzky a kontrolu veškerých dokumentů až po osobní doprovod na Cizineckou Policii či Ministerstvo Vnitra,

- každodenní komunikace s klienty v Čj, Aj,

- každodenní komunikace s úřady státní správy, ministerstvy a ambasádami,

- osobní doprovod klienta na Policii, MVČR apod.,

- administrativa spojená s vízy (příprava nabídek, vedení záznamů apod.).

CO POŽADUJEME?


- češtinu a angličtinu na úrovni rodilého mluvčího, další jazyk výhodou,

- znalost vízové problematiky,

- příjemné a komunikativní vystupování,

- "selský rozum",

- pozitivní energii,

- soustředění na detail,

- velkou ochotu pracovat, a to i přesčas,

- schopnost práce pod velkým tlakem,

- zodpovědnost.

CO NABÍZÍME?


- náročnou práci, která Vás však bude naplňovat,

- získání mnoha cenných kontaktů, znalostí a zkušeností,

- výborné mzdové ohodnocení,

- pravidelná školení v oblasti vízové politiky, obchodu a komunikace,

- možnost kariérního růstu a vedení týmu.


Otevřeně, jedná se o náročnou práci, kde není prostor pro chyby a kde se vše musí podřídit časovým možnostem klienta a úřadů státní správy. Někdy tedy budete již v 6:30 ráno muset být na Ministerstvu a čekat ve frontě, naopak někdy se s klientem budete potkávat v 7 hodin večer, až on skončí v práci. Na druhou stranu poznáte neuvěřitelné množství lidí a příběhů a každý den budete domů chodit s krásným pocitem, že jste někomu pomohli, někoho uklidnili, vyřešili náročný úkol nebo prostě odvedli skvělou práci.


LÍBÍ SE? CO MUSÍTE UDĚLAT DÁL?


Pokud myslíte, že pozice Imigračního Specialisty je to pravé pro Vás, pošlete nám motivační dopis v AJ. V dopise uveďte čtyři body očíslované 1. - 4., ve kterých vysvětlíte následující:

- proč zrovna Vy jste člověk, který se k nám bude hodit,
- proč si myslíte, že Vás tato práce bude bavit,
- co můžete do týmu přinést,
- co byste udělali, kdybyste měli práce nad hlavu a už ji nezvládali stíhat?

K odpovědi přiložte i svůj životopis.

Těšíme se na Vás!

Jan a Daria za Move To Prague relocation services


Informace o pozici

Společnost
Move To Prague relocation services s.r.o.
Adresa
Ječná 243/39a, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Plat
Plat: 35 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Právní služby, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Move To Prague relocation services s.r.o.
Ječná 39a, 120 00 Praha 2, Česká republika