Jsme distributorem technologií pro chytré bydlení. YATUN je na trhu od roku 2007 a zastupuje přední značky smart home jako je Fibaro, Control4 či Ekinex.

Školíme montážní firmy, poskytujeme technickou podporu a dodáváme na trh výjimečné smart home technologie (pro chytré bydlení).

Specialista Back Office – správa a vyřizování objednávek

Hledáme novou posilu obchodního oddělení. Kolegu či kolegyni, která je zodpovědná, komunikativní a umí pracovat samostatně.

Co na vás čeká?

  • přijímání a vyřizování objednávek v systému Money S5
  • objednávání zboží a logistika dovozu
  • komunikace anglicky s dodavateli a česky se zákazníky
  • příjem a kontrola zboží od dodavatelů
  • balení a odesílání zboží zákazníkům

Koho hledáme?

  • kolegu či kolegyni se smyslem pro detail, na kterého je spoleh a baví ho ogranizační záležitosti.
  • můžete být i čerstvý absolvent – všechno vás naučíme.
  • výhodou je zkušenost s informačním systémem

Proč si vybrat právě nás?

  • jsme malý přátelský kolektiv
  • máme příjemné pracovní prostředí poblíž metra A
  • pracovní doba 9:00–17:00
  • můžete se toho u nás mnoho naučit
  • nabízíme 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, prémie a mnohé další.

Informace o pozici

Společnost
YATUN, s.r.o.
Adresa
V olšinách 2300/75, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.