Hledáme Product Owner/Scrum Master, který se chce posunout a mít na starosti svůj produkt do oblasti pojišťovnictví a zároveň několika zemí EU.

Významná francouzská nadnárodní společnost působící ve finančním sektoru, a to konkrétně v oblasti bankovnictví a pojišťovnictví. Své produkty nabízí v rámci modelu B2B2C – tedy skrze domácí i nadnárodní partnery – nejčastěji banky, leasingové společnosti, telco a další. Necelá dvoustovka zaměstnanců nedávno oslavila 20. narozeniny působení v Česku. Přičemž právě Praha se před 3 lety stala centrem organizačních složek včetně IT. Od té doby firma neustále roste, a proto se chystá rozšířit svůj tým o nového Product Owner.

Co bude Vaším úkolem, když se s klientem rozhodnete spojit síly?

  • komunikace se stakeholders, abyste porozuměli všem obchodním potřebám a požadavkům. Včetně všech úrovní interních zákazníků, vývojového týmu, architektury a správy.
  • správa backlog, překládat obchodní požadavky a rozdělovat je na features, user stories, tasks, criteria.
  • být tzv. „hlasem zákazníka“
  • jasně definovat veškerá omezení, dělat realistické harmonogramy
  • neustále pracovat na zdokonalování a optimalizaci produktu
  • zajistit funkcionalitu a řešit problémy


Jaké zkušenosti a znalosti hledáme?

  • 2-3 roky zkušeností na obdobné pozici
  • plynulá angličtina, slovem i písmem - B2 a vyšší
  • zkušenosti s vývojem SW, aplikacemi v Agile/Scrum Framework
  • obchodní dovednosti při vyjednávání a prezentování
  • s inovativním přístupem k práci a řešení – analytické myšlení „out off the box“, dokázat najít jednoduchá a chytrá řešení
  • schopnost pracovat samostatně, ale přesto být dobrý týmový hráč

Co můžeme novému členovi našeho týmu nabídnout?

  • Vaše práce bude mít smysl a dobré nápady se skutečně realizují.
  • Příjemné mezinárodní prostředí v moderní budově obklopené Vltavou (zastávka metra B Palmovka).
  • Pečlivé zaučení a podpora od kolegů je samozřejmostí.
  • Kurzy, školení a bohatá podpora v dalším rozvoji nejen v oblasti pracovní činnosti, ale třeba i jazyků apod., individuální rozpočet na osobní růst.
  • Cafeterie nastavená na míru.
  • 25 dní dovolené + 2 sick days + 1 den společenské odpovědnosti.
  • Příspěvek na stravu a štědrý příspěvek na penzijní připojištění.
  • Individuální rozvržení pracovní doby.
  • Atraktivní balíček dalších benefitů.

Zaujal Vás popis pozice? - Pošlete nám své CV s pár slovy o sobě, obratem se Vám ozveme a domluvíme další kroky.


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 95 000 – 100 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

SBR Recruiting, Terezie Sklenářová
607 271 424