Simpleway je přední světový vývojář informačního systému pro pasažéry v pozemní a letecké dopravě. Ročně pomůžeme najít cestu na správný spoj ve městech milionům cestujících a ukážeme správnou cestu do letadla více než 10 % všech cestujících na letištích. Naši 2 hlavní spolumajitelé se postupně z malé české garážovky vypracovali na silného a spolehlivého dodavatele světových metropolí, přičemž si vnitřně stále zachováváme zejména otevřenou komunikaci, kde názor každého považujeme za důležitý.

Support inženýr - Globální instalace

Obecný popis prostředí a role:

Jako hlavní produkt Simpleway vyvíjí software pro řízení a integraci rozhlasu, digitálních panelů a obrazovek pro poskytování informací pasažérům v hromadné dopravě. Náš produkt má mezinárodní přesah, a proto řešíme náročné problémy v oblasti dopravy. Jsi-li fandou do letadel nebo vláčků, tak se u nás budeš cítit jako doma. Pokud ne, technologické vychytávky a zákaznická rozmanitost ti to plně vynahradí. Naše portfolio je mnohem rozsáhlejší, než by se na první pohled mohlo zdát. Přípravu a dodávku projektů tvoří tým přibližně 13 obchodníků, projektových manažerů, designérů a aplikačních specialistů, kde převládají senioři, kteří procestovali celý svět. Uvedeme tě do problematiky dopravy a pasažérských systému a rádi si necháme ukázat efektivnější řešení a způsoby, které znáš. Tyto naše instalace dále supportujeme v různých režimech dle požadavků zákazníka.


Naše supportní oddělení se podílí na instalacích a konfiguracích už v době implementace projektu. Budeš tedy podporovat instalace naší integrační platformy (on-premise i Microsoft Azure - AKS) a Content Management Systému pro zákazníky po celém světě. Díky různým časovým zónám našich zákazníků poskytujeme podporu v nepřetržitém režimu. Za úkol budeš mít proaktivně sledovat naše systémy, řešit incidenty a komunikovat se zákazníky. Kromě toho budeš řešit provoz IT zařízení, operačních systémů a sítě u nás v kanceláři. Pokud budeš chtít, můžeš si také převzít agendu správy zákaznických smluv a evidence zákaznických nároků.

Co od tebe očekáváme:

  • znalost procesů ITSM (např. ITIL)
  • administrátorskou znalost v prostředí operačních systémů (Windows Server nebo Linux)
  • scriptování pro ulehčení práce (např. Bash, PowerShell, JavaScriptu, Python, ...)
  • základní přehled IT světa (tj. víš že existují servery, klienti, webové aplikace, switche, routery,...)
  • ochotu se podílet na pravidelných pohotovostech pro řešení zákaznických incidentů v režimu 24/7 - z domova (v rámci noční služby máme cca 3 telefonáty týdně)
  • schopnost rychlého učení a pochopení našeho produktu
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni (pochopení dokumentace, psaní dokumentace a návodů pro zákazníky, diskuze se zákazníky, ...)
  • smysl pro detail
  • pečlivost

Co by nás mile překvapilo:

  • Orientace v databázích
  • Schopnost vést agendu zákazníků v supportu
  • Orientace v IT Security principech

Co ti nabídneme:

  • konkurenceschopné finanční ohodnocení
  • kreativní činnost při návrhu řešení složitého systému
  • práci v mladém a neformálním kolektivu s plochou organizační strukturou
  • flexibilitu v rámci pracovní doby (nemáme píchačky ani pracovní dobu od 8 do 17).
  • smysluplnou pracovní náplň a možnost vidět výsledky své práce v hromadné dopravě po celém světě
  • malou kafeterii a čajovnu
  • Face-To-Face lekce angličtiny
  • firemní číslo i pro soukromé účely
  • firemní počítači pro soukromé účely
  • možnost s námi hrát pravidelně florbal / fotbal a dokonce i cvičit jógu
  • kancelář 5 minut od metra Petřiny
  • dbáme na robustní zpracování našich produktů a snažíme se o co nejkvalitnější provedení
  • agilní plánování
  • vlastní pracovní místo
  • možnost občasné práce z domova

Co u nás můžeš dělat:

  • instalovat a spravovat informační systém obsluhující displeje a rozhlas pro cestující po celém světě
  • podílet se na zajištění zákaznické podpory v režimu 24/7
  • administrovat IT zařízení, operační systémy a sítě u nás v kanceláři
  • spravovat agendu zákaznického servisu
  • občasné psaní technické dokumentace
  • dále se můžeš podílet se na implementaci IT Security u nás ve firmě a v našem cloudovém produktu

Informace o pozici

Společnost
Simpleway Europe a. s.
Adresa
Na okraji 335/42, Praha – Veleslavín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 55 000 – 80 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce aplikačního SW, Technik HW, Pracovník help desku, Operátor, Support IS, Správce serveru
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.


Simpleway Europe a. s., Petr Macháček