V enovation je nás více než čtyřicet a zabýváme se poradenstvím. Pomáháme firmám získat dotace z EU, úspěšně své klienty provádíme veřejnými zakázky, šetříme jim náklady pomocí daňových odpočtů na výzkum a vývoj a optimalizací energetických výdajů a rozumíme rovněž investičním pobídkám.

Pracujeme pro malé a střední podniky, nadnárodní koncerny i veřejnou správu. Od svého založení v roce 2007 jsme realizovali více než 1 400 projektů a pomohli tak klientům především z řad výrobních, technologických a ICT podniků s projekty za 32 miliard Kč.

Recepční / Asistentka

Náplň práce:

  • uvádění klientů do firmy, organizace meetingů
  • administrativní a asistenční podpora všech zaměstnanců
  • rezervace zasedacích místností
  • zajištění příjemného prostředí pro zaměstnance – příprava občerstvení, udržování prostor v čistotě v průběhu dne
  • občasné pochůzky – květinářství, prádelna, pošta
  • v případě potřeby odbavování telefonů
  • a řada dalších zajímavých úkolů.

Co budeš potřebovat?

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
  • flexibilita – hledáme kolegyně či kolegy, kteří pomohou naší recepční cca mezi 8. a 18. hodinou (konkrétní čas práce
  • bude vždy záležet na společné dohodě),
  • příjemné a proklientské vystupování,
  • výborné organizační schopnosti,
  • pečlivost, přesnost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost,
  • aktivní a pozitivní přístup k práci a zadaným úkolům,
  • výborná znalost práce na PC, zejména Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).

Co všechno získáš od nás?

  • práce na DPP či DPČ
  • variabilní pracovní doba, kterou můžeš sama ovlivnit,
  • zázemí dynamické a úspěšné firmy, mezi jejíž klienty patří nejvýznamnější ekonomické i veřejné subjekty v České republice,
  • možnost seberealizace, odborný a profesní růst,
  • přátelská a příjemná pracovní atmosféra,
  • prostor pro nové nápady a vlastní iniciativu,
  • pracoviště v nových a dopravně dostupných kancelářských prostorách v Karlíně (Rustonka R3),
  • sdílený služební automobil i pro soukromé účely,

V případě zájmu o uvedenou pozici nám včetně životopisu v českém jazyce zašli také průvodní motivační dopis, proč bychom na tuto pozici měli vybrat právě tebe.


Informace o pozici

Společnost
enovation s.r.o.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená více než 5 týdnů, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Asistent/asistentka, Recepční, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.