Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Head of Care Automation

Pojď s námi měnit strategie z reaktivní high touch komunikace na proaktivní low touch komunikaci. Budeš analyzovat chování našich klientů a na jejich základě zlepšovat zákaznickou zkušenost v Shoptete.

Co bude náplní tvé práce:

Procesy a performance agenda:

  • Sledování různorodých ukazatelů a analyzovaní chování klientů.
  • Reportování dát z analytik a občasné zadávaní podkladů na ich zber.
  • Hledaní příležitosti vedoucích ke zlepšování zákaznické zkušenosti i celkové efektivity Customer Care týmu.
  • Spolupráce s kolegy z různých týmů - Product, Care, Sales, Data a Marketing.
  • Budeš se podílet a zodpovídat za vytváření podkladů pro naše klienty, za správné načasování, relavatný obsah a formu.
  • Spolupráce s Knowledge Managery všech trhů, ve kterých Shoptet působí nebo bude působit.

HR agenda:

  • Vybudování týmu Knowledge managerů v Čechách i v ostatních zemích, kde expandujeme.
  • Úzká spolupráce s CCO, Customer Care Director, Team leadery a ostatními Heady v dlouhodobém strategickém plánování, v operativě i v procesech.
  • Dlouhodobé plánování náboru, spolupráce při náborových procesech a předávání aktuálních informací do HR týmu.
  • Supervize onboardingu nových kolegů. Vedení ke sdílení znalostí a profesní nezávislosti.
  • Vytváření vzdělávacího plánu, na základě konzultací jednotlivých potřeb týmu.
  • Wellbeing jednotlivých členů týmu - feedback, zlepšovaní znalostí, udržování morálky, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.

Co od tebe očakávame:

  • “Vědět co, kdy, komu nabídnout, jak a proč”.
  • Sledování trendů z analytik, podchycení a analýza případných potíží či mezer a návrh riešení.
  • Vytváření tasků ve Phabricatoru a Asaně, dohled nad jejich dotažením.
  • Neustále zdokonalování non-human komunikace po celou dobu zákaznické cesty.
  • Segmentace zákazníků a obsahu.
  • Management Knowledge Managerů ve spolupráci s Team leadery lokálního trhu.
  • Angličtina na profesionální úrovni - slovem i písmem.

Proč pracovat u nás?

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu - https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3034878-shoptet-a-s.

Informace o pozici

Společnost
Shoptet a.s.
Adresa
Rohanské nábřeží 670/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, IT analytik, Vedoucí/manažer týmu, Datový analytik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Shoptet s.r.o., Patrícia Tothová